Volvo V40 2.0T 16V (2000): Renovering och uppfräschning!
Syftet med detta är att jag ska fräscha upp min bil, den rostade vinten mellan 2011/2012! Jag tycker verkligen att de e synt eftersom att jag betalade inte en peng för att få den! Men jag ska göra så gått jag kan och få den så... Visa mer
Jag måste börja köpa in lampor nu så jag kan sätta in nya i mättarhuset, vid klimatanläggningen och nere vid handbromsen vid rutknapparna, vissa har get sig! Men jag har en fråga nu, hur får jag lås allt så jag kan sätta dit nya lampor?
De har inte hänt så jävla mycket i detta vädret, de e kallt och de blåser, hoppas att de blir varmare snart så jag kan börja få iordning på pärlan! Åter igen, någon som vet hur man får lås mätarhuset på en sådan här bil? Tack i förhand!
ramen sitter nog bara med klipps sedan är de säkert fyra stycken torx T25 som du får ta bort sen så skall de nog bara vara att plocka ut. annars så köp en hantverkare bok
ramen sitter nog bara med klipps sedan är de säkert fyra stycken torx T25 som du får ta bort sen så skall de nog bara vara att plocka ut. annars så köp en hantverkare bok
Okej så kika på detta hära, jo jag har haft funderingar på att skaffa en sådan men dom är ganska dyra, men jag får fan köpa sådan nu så jag vet helt säkert med allt!