Okey hoppas ni båda tar er dit så går nu allt komma och ge lite kretik på mercan Idag lyser flitens lampa sedan kl 7 i garaget pga av min sjusåvande mor annars hade nog sågen och fräsen redan gått varma kommer en hög med bilder då ja kom ihåg att både ladda och ta med kameran
Nu har det hänt en hel del i garaget Ljudbygge för hela slanten
Börjar med en bild på lite av de som ska in i bilen
Plockade ur skuffen Nu va de tomt
En nyinköpt hjälpreda då min andra vägrade kapa rakt :p
Kapa Kapa
Provmontera nya golvet
Slätt och fint
Sen kunde det roliga börja Rita lite sträck Sen fick ja försöka komma på vart och hur ja skulle lägga skarven i plexiskivorna Min fina kaplinjal Räknar ut hur långt i från sträcket ja skulle ja linjalen Fräste sedan ut mitt mönster i petskyddet Liten tjuvkik på hur mönstret kommer se ut BILLIGT SKIT Resultatet från den trasiga klämmaren Löste detta genom att förstora hålen i skyddet med 10mm Några timmar senare
Sedan började jag på med slutstegsracket Hopskruvat Fick sedan iden att drapera bakom stegen med vit kolfibervinyl Började sedan att fixa lite med kablarna Självklart ska det på kabelstrumpor osv Strömkablarna dragna
Imorgon blir det mera pyssel i garaget Ska bland annat kapa ner kanterna på slutstegsracket, den blev lite för djupt Sen ska det det fräsas lite kabelkanaler m.m
124an på femte bilden i senaste inlägget såg ju eehrm färsch ut.
Är skeptisk till mätare i astolpen och har alltid varit det..
jo samma här men vill ha mätaren och den får inte plats på någon annan plats ja den är fin nedå den är ganska rostfri tro det eller ej så när som på skärmen får se om det blir och sätta kapen i den och bygga a-tralla tyvärr är ett rör till nivåregleringen trasig på den blå men men :p
Det var en idë jag inte har sett förut men shit vad de så snyggt ut
får se om de blir bra ska slipas å kläs i morgon hoppas jag tyvärr har ja inte råd att lämna in dom för lite lösviktsmatta flockning :p men blir nog bra när de blir klart
Framskärmarna är ju standard att dom är dåliga.. Vill inte ens tänka på att bygga atrallor mera, haha usch vad man har jäklaTS med det...
haha ja tyvärr är de ju de :p ja de är lite slitgöra men börjar bli sugen på en s-klass ska ju börja pendla 1,3 mil i vinter så lär man ju åka skönt babymercan är lagom att åka mina 1,1km till jobbet
Framskärmarna är ju standard att dom är dåliga.. Vill inte ens tänka på att bygga atrallor mera, haha usch vad man har jäklaTS med det...
haha ja tyvärr är de ju de :p ja de är lite slitgöra men börjar bli sugen på en s-klass ska ju börja pendla 1,3 mil i vinter så lär man ju åka skönt babymercan är lagom att åka mina 1,1km till jobbet
Jag kör min låga w124 2.5 mil enkel väg varje dag på DÅLIG väg så det är allt annat än skönt!
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.