Saab 9-3 2.0t -00 skuttar under 2000 varv/ NU MED FILM

octavia Power of changes
8 januari 2013 · 270 Inlägg

kwansa skrev:
Någon som dragit av en skruv till grenröret och borrat för långt i gängorna och borrat rakt in i en vattenkanal....eller topplockspackningen, som låter mer troligt! smile

Gör ett komp-prov är mitt förslag! smile

Ah ja ska göra ett komp-prov på den. Va ligger priset på det ungefär. Så man inte blir blåst

Power 0f You
kwansa Hmm, vet inte?
8 januari 2013 · 1 775 Inlägg

octavia skrev:

kwansa skrev:
Någon som dragit av en skruv till grenröret och borrat för långt i gängorna och borrat rakt in i en vattenkanal....eller topplockspackningen, som låter mer troligt! smile

Gör ett komp-prov är mitt förslag! smile

Ah ja ska göra ett komp-prov på den. Va ligger priset på det ungefär. Så man inte blir blåst

jaadu, skulle inte betala mer än 500:- för det....annars kan du köpa instrument på biltema för att göra det själv smile


http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verkt … re-151314/

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
octavia Power of changes
11 januari 2013 · 270 Inlägg

kwansa skrev:

octavia skrev:

kwansa skrev:
Någon som dragit av en skruv till grenröret och borrat för långt i gängorna och borrat rakt in i en vattenkanal....eller topplockspackningen, som låter mer troligt! smile

Gör ett komp-prov är mitt förslag! smile

Ah ja ska göra ett komp-prov på den. Va ligger priset på det ungefär. Så man inte blir blåst

jaadu, skulle inte betala mer än 500:- för det....annars kan du köpa instrument på biltema för att göra det själv smile


http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verkt … re-151314/

haha okej. tack

Power 0f You
ML_Pontus
5 mars 2013 · 12 Inlägg

Jag hade samma problem på min. Och då var det slangen från magnetventilen som hade lossnat från wastegaten. Satte dit den med en slangklämma och nu pinnar den på bra utan några problem.

Steg 3 chip ifrån bsr.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang