Jag ska lägga ner tid och pengar för att få min 945a i bra skick. Hoppas att jag kan inspirera någon annan, samt få inspiration av er där ute, kommentera gärna!
Takvinge med bromsljus sitter redan på. Ska lägga upp en bild bakifrån också Har varit inne på vita blinkers, men känns som att det finns annat som har högre prioritet :p tack för förslagen
Tackar Cadillac123, som även har givit mig MDF. Något som ska tilläggas är at en nt tryckklocka är beställd, för att kunna få ut lite mer än 0,3 bar ur den lilla kanelbullen
Idag har jag och en kompis byggt en baslåda till honom jeppe2 @garaget, samt klätt färdigt och ljuddämpat min låda. Körde på biltemas spraylim vilket jag tyckte var helt fantastiskt!!!
Såhär blev resultatet
Och såhär såg den ut i bilen. Ni som inte märkt det ännu så sitter lådan fast i ena golvskivan i bagaget, så att jag kan välja att köra med eller utan lådan
Nästa steg är att dra lågnivåkabeln från stereon (ett riktigt pissjobb enligt mig, men vad kan man göra :p), samt montera nya tryckklockan och ladtrycksmätaren.
Tackar gott folk! Lutar åt att dra den på höger sida. Någon som har nå schyssta tips på var man kan monta laddtrycksmätaren? (inte A-stolpe och helst inte uppepå instrumentbrädan. Den är 45 mm i diameter. War
Keps_nille: Dra bara kablarna från stereon ner vid sidan av p-bromsen och längs med vajern och sen upp under tygmattan och sen är du i baggaget! behöver inte ens skruva bort någon plast Edit: plasten kring hanbromsspaken måste nog väck, skyller på tillfällig sinnesförvirring