2059
Sök

Piffa till och fixa Volvo 240

Vill få min bil att få lite "eget" utseende, inte som varje ungdomsvolvo som sänks och hoppas på... Utan lite stylad, men ändå håller klass :)

2 020 Visningar
Uppdaterades senast 28 januari 2013
38 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
Har tänkt att starta ett projekt om min 240. Har lite olika idéer om vad jag ska göra smile Det handlar om en 87:as gl modell.

Klart [X]
Håller på [/]
Inte börjat med än [ ]

Koppla in x-tra ljus [X]
Byte av Regplåtar [X]

Bygga baslåda [/]
Lista ut varför den går så konstigt ibland [/]
Laga stenskott och rost [/]
Sätta in dioder [ ]
Dimljus fram [ ]
Måla mina vinterplåtisar [ ]
Göra nåt åt de små torkarna på lycktorna, när bara en av de finns... [ ]
Tona rutor [ ]
Fixa nån sorts rumpvärme [ ]
Spänna handbroms [ ]
Sätta in högtalare i dörrar [ ]
Köpa siren, så folk hör när jag backar wink [ ]
Kolla varför jag inte har backljus [ ]

Nån som kommer på fler roliga saker man kan göra får gärna skriva något! smile

1 677 Inlägg
4 januari 2013
Ska följas! smile

38 Inlägg
28 januari 2013
Trådstartare
Har nu tagit god tid på mig och tillslut listat ut varför den gått så fruktansvärt dåligt!
Det var mitt bränslefilter som var fyllt med skit! Därför den bara gick 40... ^^
Sen fixade jag nu i förra veckan lite grönt neon i bilen så de lyser snyggt ^^
Basbyggandet går långsamt, råkade såga hålet för stort på fronten så det blev inget med den... Så nu måste jag och hämta hem ännu mer spånskiva...
Är det någon som är duktig på slutsteg som skulle kunna tipsa mig om vad man borde köpa? smile

393 Inlägg
11 juli 2013
melon1337 skrev:
Har nu tagit god tid på mig och tillslut listat ut varför den gått så fruktansvärt dåligt!
Det var mitt bränslefilter som var fyllt med skit! Därför den bara gick 40... ^^
Sen fixade jag nu i förra veckan lite grönt neon i bilen så de lyser snyggt ^^
Basbyggandet går långsamt, råkade såga hålet för stort på fronten så det blev inget med den... Så nu måste jag och hämta hem ännu mer spånskiva...
Är det någon som är duktig på slutsteg som skulle kunna tipsa mig om vad man borde köpa? smile

det beror på vad du tänkt dig i basväg...storlek, Wrms osv... sen bror det på vilka frekvenser du vill spela^^

Sök