Tusen tack för alla underbara kommentarer och ni behöver inte vara ledsna, projektet dör inte nu framvagen ska blästras och lackeras, bakaxeln ska blästras och renoveras osv.. allt det synliga är typ klart nu, nu är det allt under till som ska få sig lite kärlek
Och, Jag hann !! besiktade bilen idag faktiskt nöjd med resultatet av 5 st 2or, lätt fixade 2or!
oh e väll lätta fel för dig å fixa iaf, men vafan är fel på ryggstödet för 2a igentligen? måste verkligen vik funktionen funka?
vikfunktionen funkar, däremot ska den låsas när den är i "kör" ställning, det gör den inte utan man kan dra fram ryggstödet utan att trycka ner knappen, och det är inte trafiksäkert så det måste åtgärdas
oh e väll lätta fel för dig å fixa iaf, men vafan är fel på ryggstödet för 2a igentligen? måste verkligen vik funktionen funka?
vikfunktionen funkar, däremot ska den låsas när den är i "kör" ställning, det gör den inte utan man kan dra fram ryggstödet utan att trycka ner knappen, och det är inte trafiksäkert så det måste åtgärdas
Men du tar väl ändå upp den till pite imorrn? måste få kika på den funderar på att ta min "lilla" volvo till träffen, borde ju va skapligt udda fordon där iaf
Men du tar väl ändå upp den till pite imorrn? måste få kika på den funderar på att ta min "lilla" volvo till träffen, borde ju va skapligt udda fordon där iaf
om vädret blir bra så kommer jag upp men är det dåligt när jag kliver upp så stannar vi hemma o dricker öl ist jo, den måste du ju ställa ut
om vädret blir bra så kommer jag upp men är det dåligt när jag kliver upp så stannar vi hemma o dricker öl ist jo, den måste du ju ställa ut
Kan messa imorrn när jag vaknar så skickar jag en prognos live från pite
Kan messa imorrn när jag vaknar så skickar jag en prognos live från pite
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.