Essman's - Volvo 855 GLT "R" -96 Skrotad..

Köpte min första bil bara för jag behövde en bil att övningsköra i! Fick då bli en 855:a som jag fick till ett rätt bra pris. Planerna började flöda ganska snabbt men ekonomin säger ju lite halft stopp! Men hoppas de kan bli en rätt fin bil att glida runt i framtiden! :)
  • 47 Följare
  • 75 995 Visningar
  • Projektet avslutat 2 mars 2014
Alexlindblad
30 januari 2014 · 354 Inlägg

Nä fy fan va tråkigt sad hoppas du kommer igång med ny snart! smile

Volkswagen Golf R kombi "Golfen" (2015)
JimBo__
30 januari 2014 · 1 804 Inlägg

Så jävla trist. Hade sett fram emot sommarn och fått fota lite tillsammans med dig. har du fått några delar sålda? smile

Meguiars_sverige
Volvo V60 Polestar "Nr 708" (2018)
LiLLShiiden
30 januari 2014 · 223 Inlägg

JimBo__ skrev:
Så jävla trist. Hade sett fram emot sommarn och fått fota lite tillsammans med dig. har du fått några delar sålda? smile

De ska vi nog kunna lösa endå, försöka jobba så mycket jag kan, sä man har råd med en bil och fixa med! smile sålt lite men inte mycket, har ju dock halva bilen liggandes till mig själv! wink

JimBo__
30 januari 2014 · 1 804 Inlägg

LiLLShiiden skrev:

JimBo__ skrev:
Så jävla trist. Hade sett fram emot sommarn och fått fota lite tillsammans med dig. har du fått några delar sålda? smile

De ska vi nog kunna lösa endå, försöka jobba så mycket jag kan, sä man har råd med en bil och fixa med! smile sålt lite men inte mycket, har ju dock halva bilen liggandes till mig själv! wink

Låter bra smile blev det ingen AWD? smile

Meguiars_sverige
Volvo V60 Polestar "Nr 708" (2018)
Martin_78
30 januari 2014 · 398 Inlägg

Fan va tråkigt... Va en riktigt fin bil. smile

JofooN Skrap
30 januari 2014 · 2 098 Inlägg

drygt..

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
LiLLShiiden
30 januari 2014 · 223 Inlägg

JimBo__ skrev:

LiLLShiiden skrev:

JimBo__ skrev:
Så jävla trist. Hade sett fram emot sommarn och fått fota lite tillsammans med dig. har du fått några delar sålda? smile

De ska vi nog kunna lösa endå, försöka jobba så mycket jag kan, sä man har råd med en bil och fixa med! smile sålt lite men inte mycket, har ju dock halva bilen liggandes till mig själv! wink

Låter bra smile blev det ingen AWD? smile

Lite tight om pengar och AWD är inge roliga o laga om de går sönder, dyrt o jävligt tongue

Racerpatrick
31 januari 2014 · 198 Inlägg

Fy fan va tråkigt! Hoppas du får igång en ny bil nu så man har något mer att följa big_smile
Krockade också min gamla 855. Men hoppas allt gick bra med dig så? Bilar finns det gott om

Turbo är ett måste!
Volvo V70 T5 "Blixten" (1997)
LiLLShiiden
31 januari 2014 · 223 Inlägg

Racerpatrick skrev:
Fy fan va tråkigt! Hoppas du får igång en ny bil nu så man har något mer att följa big_smile
Krockade också min gamla 855. Men hoppas allt gick bra med dig så? Bilar finns det gott om

Letar som en tok efter ny bil, kommer upp ny inom kort hoppas jag! smile Jag och han som körde klarade oss utan skador så! smile

mercaa
31 januari 2014 · 558 Inlägg

Såg att det finns en "billigare" T-gul ute på blocket med lite små fix smile kanske ett bra projekt om du kan leva med automat? wink

Extrazz En 5a är Livet.
1 februari 2014 · 2 005 Inlägg

Det var väldigt tråkigt att höra.

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
LiLLShiiden
1 februari 2014 · 223 Inlägg

mercaa skrev:
Såg att det finns en "billigare" T-gul ute på blocket med lite små fix smile kanske ett bra projekt om du kan leva med automat? wink

Har under 10k o röra mig med så, nån t gul tror jag inte jg får för de tongue små fix gör ingenting, dock är inte automat min grej! wink

Extrazz En 5a är Livet.
1 februari 2014 · 2 005 Inlägg

Vill man skruva en helg så byter du ju lådan utan bekymmer faktiskt. Bara ta delarna från din gamla ju.

Finns faktiskt många t5-r som är billiga då de är lite småfel och skit.

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
LiLLShiiden
1 februari 2014 · 223 Inlägg

Extrazz skrev:
Vill man skruva en helg så byter du ju lådan utan bekymmer faktiskt. Bara ta delarna från din gamla ju.

Finns faktiskt många t5-r som är billiga då de är lite småfel och skit.

GLT'n är skrotad, och har inget ställe jag kan vara på för ett låd byte osv!

LiLLShiiden
23 februari 2014 · 223 Inlägg

Någon här som är sugen på att köpa delar till 850?
Har bla
R-inredning
USA- blinkers
Vindavvisare fram & bak
Vinge
V90 torkare (dock lite spräckt)

Har allting liggandes till ingen nytta nu när jag köpt en 740 istället för en ny 850:i så har ingen användning för sakerna. Bara skriva här ellee i PM om ni är intresserade av något, finns bilder på allt nånstans i projektet tror jag iaf! smile

poddan
24 februari 2014 · 37 Inlägg

Du har PM big_smile

Gizmo_ Himma skruare
24 februari 2014 · 1 250 Inlägg

LiLLShiiden skrev:
Någon här som är sugen på att köpa delar till 850?
Har bla
R-inredning
USA- blinkers
Vindavvisare fram & bak
Vinge
V90 torkare (dock lite spräckt)

Har allting liggandes till ingen nytta nu när jag köpt en 740 istället för en ny 850:i så har ingen användning för sakerna. Bara skriva här ellee i PM om ni är intresserade av något, finns bilder på allt nånstans i projektet tror jag iaf! smile

R-inredningen skulle jag gärna velat hämta. Men mycke annat som måste prioriteras. hmm

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar
Volvo 855 T-5R "The Dark Side." (1995)
Volvo 945 FTT "White Trash" (1993)
LiLLShiiden
24 februari 2014 · 223 Inlägg

Gizmo_ skrev:

LiLLShiiden skrev:
Någon här som är sugen på att köpa delar till 850?
Har bla
R-inredning
USA- blinkers
Vindavvisare fram & bak
Vinge
V90 torkare (dock lite spräckt)

Har allting liggandes till ingen nytta nu när jag köpt en 740 istället för en ny 850:i så har ingen användning för sakerna. Bara skriva här ellee i PM om ni är intresserade av något, finns bilder på allt nånstans i projektet tror jag iaf! smile

R-inredningen skulle jag gärna velat hämta. Men mycke annat som måste prioriteras. hmm

Brukar vara så när man hittar saker hmm

LiLLShiiden
2 mars 2014 · 223 Inlägg

Köpt mig en 740 16v nu som ska göras iordning, ser gärna att ni följer projekttråden som troligtvis kommer upp under dagen! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang