Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
Har köpt Xenon i halvljus igen då jag inte kan vara utan det snygga haha. Det kommer förhoppningsvis nästa vecka och ska också försöka ut och plåta lite bilder på ett schysst ställe någon dag så bilen ser ut nu. Till sist försöka få ett bra ljudklipp på hur bilen spelar nu när det även blivit någorlunda inställt.
Kommentera nu vad ni tycker om det senaste alltså toningen, hiss eller diss?
Trevlig helg!
Jag gillar toningen! dock kunde det varit en bättre bild men den duger, tycker det ser kanon ut!!
Har köpt Xenon i halvljus igen då jag inte kan vara utan det snygga haha. Det kommer förhoppningsvis nästa vecka och ska också försöka ut och plåta lite bilder på ett schysst ställe någon dag så bilen ser ut nu. Till sist försöka få ett bra ljudklipp på hur bilen spelar nu när det även blivit någorlunda inställt.
Trevlig helg!
Jag gillar toningen! dock kunde det varit en bättre bild men den duger, tycker det ser kanon ut!!
Tack, ja jag funderar på att köra och ta en foto runda imorgon då det ska bli fint väder.
Trevlig helg!
Tack, ja jag funderar på att köra och ta en foto runda imorgon då det ska bli fint väder.
Gör det, tänkte med tvättat bilen idag och kört en foto runda tänkte fota allt repor som ska försvinna när jag ska lacka före och efterfoton liksom, men sen blev ju vädret som det blev regn och rusk.. så får nog bli det imorgon istället.
Tjena, händer inte alls mycket med bilen nu. Har beställt sett Xenonkit som jag skrivit tidigare som jag går och väntar på annars inget speciellt mer än att hålla bilen fräsch. Någon som har idéer om vad som kan göras mer. Tycker personligen att jag lyckats med det mesta så som var planerat. Slänger upp en bild från idag här, fler bilder finns på bilen i profilen.
Tjena! Tips på vad du kan göra: -Takvinge -R-emblem i grillen -Kolfiberkåpor i motorrummet -Oljelock med volvo emblem -Kolfiber eller aluminiumlock till styrservo och expansionskärl -Fjäderbensstag -Sportluftfilter -s70/v70r inredning m.m. Mvh Stoffe.
Tjena! Tips på vad du kan göra: -Takvinge -R-emblem i grillen -Kolfiberkåpor i motorrummet -Oljelock med volvo emblem -Kolfiber eller aluminiumlock till styrservo och expansionskärl -Fjäderbensstag -Sportluftfilter -s70/v70r inredning m.m. Mvh Stoffe.
Måste bara inflika med en kommentar, varför ska man ha ett R i grillen när det inte är någon R? Som att ha en iPhone med android klistermärke på baksidan.
Samma princip som BMW eller mercedes? Finns M/amg paket finns till alla modeller beroende på tillval.. Men man sätter inte ett m3(5)/amg märke på en en vanlig 130hk 4:a
jo jag vet men bara konfronterade att "R grejer hör hemma på en R" när han själv ska ha Rfront på sin 2.5T modell ^^ hittar jag en prisvärd Rfront te min v70 så smäller jag åxå på en
jo jag vet men bara konfronterade att "R grejer hör hemma på en R" när han själv ska ha Rfront på sin 2.5T modell ^^ hittar jag en prisvärd Rfront te min v70 så smäller jag åxå på en
Haha där åkte jag dit
R-fronten är mer dold tycker jag, ser mycket fräschare ut men ett R i grillen känns bara fel har ju fått fatt i en billigt så därför!
Tack för tipsen!! har haft tankarna kring R -emblem både i grill och sätta ett bak på bilen både för det är snyggt och att det finns alltid någon som stör sig då det är en 170Hkr
Vad har du för dioder och sådant? tänkte skaffa mig lite till min men vet inte vilka man ska ha. Typ dimljus, regskylt, pljus mm. Om du har några andra lamprekommendationer så är det mkt tacksamt!
Vad har du för dioder och sådant? tänkte skaffa mig lite till min men vet inte vilka man ska ha. Typ dimljus, regskylt, pljus mm. Om du har några andra lamprekommendatione r så är det mkt tacksamt!
Ja absolut! dioderna heter "T10" och passar som du säger parkeringsljus, skylt belysning, instegs belysning och mätarhuset. Jag har parti med dem dioderna i olika färger för 10 kr/st. Kan skicka mer info via PM och bilder på dem om det är av intresse. Gäller även alla andra läsare här, T10 SMD LED i färgerna: xenonvitt, blå, röd, grön, rosa och gul. /Oskar