Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
Ska lämna in bilen på Måndag för att få skadorna både fram och bak fixade och sen tror jag att det blir ett par att köpa nya odysseus fälgar när pengarna räcker till
Angående körkortet har jag som ni vet fått ta om både risk 1 och halka. Hade uppskrivning i onsdags förra veckan och blev godkänd. Nu lägger jag all fokus på uppkörningen som är redan nu på måndag. Trevlig helg alla!
Ska lämna in bilen på Måndag för att få skadorna både fram och bak fixade och sen tror jag att det blir ett par att köpa nya odysseus fälgar när pengarna räcker till
Angående körkortet har jag som ni vet fått ta om både risk 1 och halka. Hade uppskrivning i onsdags förra veckan och blev godkänd. Nu lägger jag all fokus på uppkörningen som är redan nu på måndag. Trevlig helg alla!
LYCKA TILL! Segt att du vart tvungen att ta om men uppkörningen grejjar du lätt
Kan börja med att säga att i onsdags 11/6 hade jag uppkörning och godkänt där och teorin lika så två veckor tidigare så körkort igen. Hämtade hem bilen i fredags från målaren.
Kollar lite på fälgar och ska ringa och kolla vidare på det imorgon.
Ett armstöd har jag köpt från 850 T5-R i mocca och blev helt ok. Bilder kommer när det är på plats lika så fälgarna vilka det nu blir. Trevlig söndag alla ! skönt att rulla på vägen igen
Har ny köpt fälgar och beställt navringar och bultar som förhoppningsvis kommer imorgon. Låter bilden på fälgarna tala för sig själv. bättre helhets bilder kommer inom kort.
Grymt fräscha fälgar! Hade dock velat sett bilen lite lägre
Lägre kan bli jobbigt, iallafall bak Åkte med häromdan och på nåt ställe där det hoppa till så lät det som om hjulen skulle hoppa rakt igenom plåten där bak haha! Och då var baksätet tomt
Senast redigerat av J-Svedberg (23 juni 2014)
Jeremy Clarkson - "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Motorer utan turbo suuuger!