ser riktigt bra ut! prem lagd. när du monterade v70 handtagen funkar nyckel i dörren då? kolla gärna in mitt projekt med
Tackar ! nej får krypa in i bagaget om fjärren inte funkar! ska jag!
Funkar inte ditt centrallås? På min låser alla dörrar upp sig om jag låser upp bagaget..
Jodå men om fjärren skulle lägga av så har ja ingen nyckel i dörrarna så då får ja låsa upp manuellt i bagageluckan. Aldrig hänt så inte tänkt på om de låser upp överallt om ja öppnar där. Borde göra för den låser upp överallt med fjärren!
Tackar ! nej får krypa in i bagaget om fjärren inte funkar! ska jag!
Funkar inte ditt centrallås? På min låser alla dörrar upp sig om jag låser upp bagaget..
Jodå men om fjärren skulle lägga av så har ja ingen nyckel i dörrarna så då får ja låsa upp manuellt i bagageluckan. Aldrig hänt så inte tänkt på om de låser upp överallt om ja öppnar där. Borde göra för den låser upp överallt med fjärren!
Alltså är det inte så illa om den skulle strula Se bara till att låset funkar.. brukar sätta sig..
Alltså är det inte så illa om den skulle strula Se bara till att låset funkar.. brukar sätta sig..
svårare för mig då jag inte har kombi xD + att mitt lås på bagage har lagt av. men har ett annat knep
svårare för mig då jag inte har kombi xD + att mitt lås på bagage har lagt av. men har ett annat knep
Köpte mig vindavvisare och jag tyckte det gjorde ett väldans lyft. Dock så vill ha ha tag till bakre rutorna med. Tackar realcar för vindavvisarna. Tonade även rutorna fram.
En bild på bilen som den är nu.
Lekte lite med fälgarna i ps (snabbt och inte jätte seriöst).
Har även blivit lite toning på framlyktorna, tyckte det blev lite råare.
Ska bli bättre på själva bygg bilder med men men nu ska ja gå på de ja har i huvudet och de kan bli rätt fräckt. Så följ och se vad som händer.