Bort med bakre ljuddämparen och sätt istället dit ett rakt rör och ett snyggt utblås bara. Tycker du att det låter för mycket så sätter du dit en mindre fullflödesljuddämpare (som it_mutt nämnde).
Okej så en slutdäppare är helt onödigt? Bara på med ett rakt rör sen så ska det låta fint eller?
Helt onödigt vet jag inte, men testa med rakt rör med ett, för dig, snyggt utblås. Sen om det inte kommer upp ljudmässigt till dina förväntningar så kan du köpa dig en fullflödesljuddämpare Är lite knep och knåp att få de där "perfekta" avgasljudet när man fixar själv. Annat är det ju med dom där färdiga avgassystemen av kändare märken.
Okej så en slutdäppare är helt onödigt? Bara på med ett rakt rör sen så ska det låta fint eller?
Helt onödigt vet jag inte, men testa med rakt rör med ett, för dig, snyggt utblås. Sen om det inte kommer upp ljudmässigt till dina förväntningar så kan du köpa dig en fullflödesljuddämpare Är lite knep och knåp att få de där "perfekta" avgasljudet när man fixar själv. Annat är det ju med dom där färdiga avgassystemen av kändare märken.
Bara att hålla med. Sen "låta fint", vågar nästan sätta pengar på att vi alla tre har olika uppfattning om vad som låter "gott" på en bil. Och jag skulle våga säga att det varierar från bil till bil också
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Du vill inte köra med japs-dämp som har vinklat 4-5" eller vad det kan vara? Har en sån liggandes hemma! Skulle bli snyggt om du moterar den så bara en liten "snutt" sticker fram bakom kofångaren!
Det är från 2.5" till 4" eller 5" kommer inte ihåg vilket!
Du vill inte köra med japs-dämp som har vinklat 4-5" eller vad det kan vara? Har en sån liggandes hemma! Skulle bli snyggt om du moterar den så bara en liten "snutt" sticker fram bakom kofångaren!
Det är från 2.5" till 4" eller 5" kommer inte ihåg vilket!