Nu har bilen stått sen i våras på grund av motorbyte och ras på turbo 3 gånger.. så lusten att skruva har inte varit på topp direkt.
Men har varit & införskaffat mig ett redigt lik, en volvo 940 d24tic som eventuellt ska få donera motor till min gråa som den här tråden handlar om.. så vi får se vad som händer framöver
Fyfan vilken fin 740!!! Jag gillar inte sänkta bilar men måste erkänna att din vart så jävla vacker me mk18 å usa front å sänkt Ska lätt följas! Fint om de kmr ner en diesel under huven å allra helst d24
roligare med en fyra en d24 kan du slänga i en annan bil
inget av det är väl speciellt roligt då det bara är skruva hela tiden men diesel är fränare & går billigare därför jag funderar på ett motorbyte
Ändrade planer igen så du kan va lugn, d24an åker ner i en 945:a jag har stående & får agera pendlarbil medans en ny turbo maskin byggs ihop till den gråa
Fyfan vilken fin 740!!! Jag gillar inte sänkta bilar men måste erkänna att din vart så jävla vacker me mk18 å usa front å sänkt Ska lätt följas! Fint om de kmr ner en diesel under huven å allra helst d24
Tackar riktigt nöjd jag också! själv tycker jag att det ska va så lågt som möjligt hade pengarna funnits hade det suttit coils runt om tyvärr blir det inget diesel bygge i den här men kommer upp ett nytt projekt snart fast då 945 tic som ska bli Diesel istället