Far och son bygger om en vanlig e30 318i byggs om till E30 M3. Kommer rulla som bruksbil vår/sommar 2013. Lackad i Marrakesh brun! Kommer få en m60b40 V8 vintern 2013/14! SFRO besiktning pågår våren 2015
Tack till alla som kommenterat! Kul att ni är ärliga och säger vad ni tycker! uppskattas!
Jiiimmie skrev:
hur ska inredningen se ut då ?
Original skinn tror jag det får bli till att börja med!
hangman skrev:
Underbart och snyggt gjort, men färgen hade jag valt en m3 orginal och gjort en replica istället.
Tummen upp
Vi ville ha en bil som sticker ut lite i mängden så då blev det den färgen. Angående frontspoilern och bakspoilern så går det bara hänga på m3 replikor om man skulle ångra sig Tack din åsikt
mappe skrev:
förbannat fint! skulle vart fint med en uppsättning bbs rs med guldigt centrum och riktigt polerad kant!
Hade inte vart helt fel nej!
Tomten skrev:
Gillar det ni gjort o älskar färgen.
Personligen så gillar jag varken fronten och bakspoliern. Dom ger ett billigt intryck som inte kommer passa en sån väll gjort bil i övrigt.
Tummen upp annars
Vi tyckte det kunde va fräckt att göra något speciellt med den, har letat men inte hittat någon m3 breddad e30 med denna fronten och baken som vi tycker blev väldigt snyggt! Men förstår hur du menar med billigt intryck, på en original E30 M3 skulle vi aldrig bytt till dessa. Men nu när det är en "replika" så tänkte vi att det kunde vara kul och testa, går som sagt lätt att byta om skulle ångra oss. Tack för din åsikt, kul att höra vad folk har för åsikter!