Inför: JKPG Street Meet 1 Premiärträffen 27/4 kl 18:00

-valle-
20 mars 2013 · 64 Inlägg

Ultimate_M skrev:
Om ni vill locka lite folk så fixar ni aktiviteter. Tror inte nån vill åka 20mil för att stå på parkering. Burn some rubber baby eller 402m. Alla måste vara blyfotade efter den här långa vintern:) bara ett tips:)

den negativa killen? det måste va du det, eller ser man det så att folk kan åka långt för att det är en av dom första träffarna? smile
jag och ett gäng härifrån brukar åka en bit för att ta oss till träffarna? för det är ju inte tråkigt precis, och tycker man det kan man väl stanna hemma?

BoostGuy
20 mars 2013 · 953 Inlägg

Bra inställning Valle=) mer sånt.

Ultimate_M
20 mars 2013 ·

-valle- skrev:

Ultimate_M skrev:
Om ni vill locka lite folk så fixar ni aktiviteter. Tror inte nån vill åka 20mil för att stå på parkering. Burn some rubber baby eller 402m. Alla måste vara blyfotade efter den här långa vintern:) bara ett tips:)

den negativa killen? det måste va du det, eller ser man det så att folk kan åka långt för att det är en av dom första träffarna? smile
jag och ett gäng härifrån brukar åka en bit för att ta oss till träffarna? för det är ju inte tråkigt precis, och tycker man det kan man väl stanna hemma?

take it easy cowboy. jag tror inte du vill åka 20 mil där du vet att du ska stå på en pakering i 6 timmar för att lära känna folk och stirra ut varandra. det e klart att du inte har suget att gasa när du äger jettan då kan du åka 40 mil  för 200kr. vi kan köra en röstning här ifall det är mer som anmäller sig för att stå och glo på en parkering eller dom som vill se lite action och nån slags aktiviter efter träffen.

visst man kan stå 1-2 timmar på en parkering sen måste d hända nåt för fasen.

-valle-
20 mars 2013 · 64 Inlägg

Ultimate_M skrev:

-valle- skrev:

Ultimate_M skrev:
Om ni vill locka lite folk så fixar ni aktiviteter. Tror inte nån vill åka 20mil för att stå på parkering. Burn some rubber baby eller 402m. Alla måste vara blyfotade efter den här långa vintern:) bara ett tips:)

den negativa killen? det måste va du det, eller ser man det så att folk kan åka långt för att det är en av dom första träffarna? smile
jag och ett gäng härifrån brukar åka en bit för att ta oss till träffarna? för det är ju inte tråkigt precis, och tycker man det kan man väl stanna hemma?

take it easy cowboy. jag tror inte du vill åka 20 mil där du vet att du ska stå på en pakering i 6 timmar för att lära känna folk och stirra ut varandra. det e klart att du inte har suget att gasa när du äger jettan då kan du åka 40 mil  för 200kr. vi kan köra en röstning här ifall det är mer som anmäller sig för att stå och glo på en parkering eller dom som vill se lite action och nån slags aktiviter efter träffen.

visst man kan stå 1-2 timmar på en parkering sen måste d hända nåt för fasen.

action är det väl nästan på alla träffar? annars kollar du väl åt fel hål wink
och lätt att jag kan åka på en träff och stå och glo och snacka skit om det är mycket bilar? smile är inte så kräsen,
och klart en träff är alltid roligare om det är lite värre bilar som kan leka smile

Gustav-91
20 mars 2013 · 126 Inlägg

håller med helt här (Y)

Ultimate_M skrev:
Allvarligt är det inte jobbigt att skriva helatiden om hur många som anmäler sig? 270,275,280. Ser bara sjukt ut när man går igenom tråden. Haha. Hoppas att alla som anmäler sig "kommer" då.

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
Navkapsel
21 mars 2013 · 4 637 Inlägg

Ultimate_M skrev:
Allvarligt är det inte jobbigt att skriva helatiden om hur många som anmäler sig? 270,275,280. Ser bara sjukt ut när man går igenom tråden. Haha. Hoppas att alla som anmäler sig "kommer" då.

Ser väl lite tossigt ut att detta var ditt första inlägg på
Garaget. Kan ge känslan av att det var därför du skaffade kontot, just för att bråka om detta. Värt att tänka på.

BoostGuy
21 mars 2013 · 953 Inlägg

Nu är de rensat lite i tråden. Hoppas vi ses den 27/4 kl 18:00 smile

Ultimate_M
21 mars 2013 ·

Navkapsel skrev:

Ultimate_M skrev:
Allvarligt är det inte jobbigt att skriva helatiden om hur många som anmäler sig? 270,275,280. Ser bara sjukt ut när man går igenom tråden. Haha. Hoppas att alla som anmäler sig "kommer" då.

Ser väl lite tossigt ut att detta var ditt frsta inlägg på
Garaget. Kan ge känslan av att det var därför du skaffade kontot, just för att bråka om detta. Värt att tänka på.

bla bla bla mister FBI. jag tog bara tiden att skriva om detta, tror att det e många som håller med. du kanske gillar att det skrivs 3 sidor av samma person. sory om jag störde din intressanta tråd om hur många som ska komma. keep on going

BoostGuy
21 mars 2013 · 953 Inlägg

Grabbar nu lägger vi ned katt och råtta leken och blicka framåt till mässan och träffen=)

Ultimate_M
21 mars 2013 ·

Så Ska Det Låta Driverski

patrik90j
21 mars 2013 · 847 Inlägg

hur länge räknar ni med att hålla på? slutar kl 21 i norrköping =/

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Ultimate_M
21 mars 2013 ·

det är många som kommer just inför Elmia. Så det kommer att vara fullt till söndagen. Man kan inte säga att "alla kommer till våran träff" sätt den på en Anna. Dag så får vi se hur många som kommer.

Senast redigerat av Ultimate_M (21 mars 2013)

patrik90j
21 mars 2013 · 847 Inlägg

läste fel detta va ju inte för en i april hehe smile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
BoostGuy
2 april 2013 · 953 Inlägg

Dår är vi APRIL månad bara veckor kvar till träffen=) Alla är la taggade nu efter mässe helgen är över.

BoostGuy
8 april 2013 · 953 Inlägg

Vi börja nu närma oss 500 pers till träffen=) Det kommer bli galet smile

Navkapsel
8 april 2013 · 4 637 Inlägg

Driver_85 skrev:
Vi börja nu närma oss 500 pers till träffen=) Det kommer bli galet smile

Ska bli kul med så många olika bilar, lär finnas godbitar och jag har tipsat folk om detta. smile

Senast redigerat av Navkapsel (8 april 2013)

BoostGuy
8 april 2013 · 953 Inlägg

Det kan komma en del fina bilar lite evos supror skyline subbor m.m smile

Navkapsel
8 april 2013 · 4 637 Inlägg

Driver_85 skrev:
Det kan komma en del fina bilar lite evos supror skyline subbor m.m smile

Härligt!

Gustav-91
8 april 2013 · 126 Inlägg

Jag kommer nog endå som de ser ut nu, blir förmodligen klar med bilen...

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
BoostGuy
9 april 2013 · 953 Inlägg

Ett viktigt meddelande till alla som kommer. Parkera i p-rutorna på parkeringen allt för att vi skall få plats och för att vi ska slippa att folk inte kan parkera. Vi kommer bli sjukt mycket folk. vi ha nu 518 st som kommer och 220 som kanske kommer. Det lär bli runt 600-700 pers.

Nu tagga vi till ordentligt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang