Inför: JKPG Street Meet 1 Premiärträffen 27/4 kl 18:00

Ultimate_M
11 april 2013 ·

Driver_85 skrev:
Ett viktigt meddelande till alla som kommer. Parkera i p-rutorna på parkeringen allt för att vi skall få plats och för att vi ska slippa att folk inte kan parkera. Vi kommer bli sjukt mycket folk. vi ha nu 518 st som kommer och 220 som kanske kommer. Det lär bli runt 600-700 pers.

Nu tagga vi till ordentligt smile

ooooooooooooooo fy fan många som inte vill se race då? 700 pers. jag lovar att jag ger dig 700kr om alla 700 kommer. i så fall avgudar jag dig. hahahaha

Gustav-91
11 april 2013 · 126 Inlägg

Ultimate_M skrev:

Driver_85 skrev:
Ett viktigt meddelande till alla som kommer. Parkera i p-rutorna på parkeringen allt för att vi skall få plats och för att vi ska slippa att folk inte kan parkera. Vi kommer bli sjukt mycket folk. vi ha nu 518 st som kommer och 220 som kanske kommer. Det lär bli runt 600-700 pers.

Nu tagga vi till ordentligt smile

ooooooooooooooo fy fan många som inte vill se race då? 700 pers. jag lovar att jag ger dig 700kr om alla 700 kommer. i så fall avgudar jag dig. hahahaha

+1

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
BoostGuy
11 april 2013 · 953 Inlägg

Ultimate M snälla du prata om saker du ej vet om. Jag sitter på all fakta på hela kvällen och den släpps samma vecka som träffen men ej här. Kom så få du se om du bli nöjd.

Ultimate_M
12 april 2013 ·

Driver_85 skrev:
Ultimate M snälla du prata om saker du ej vet om. Jag sitter på all fakta på hela kvällen och den släpps samma vecka som träffen men ej här. Kom så få du se om du bli nöjd.

Hehe först ville du inte komma ut med info om aktiviteter för att "snuten" finns här på garaget. Du kanske tänker på Facebook? Tror det finns mer snutar där än på garaget. Du kanske tänkte på flygblad?  eller smsa alla som har sagt att dom ska komma? Jag kommer dit och kollar om vad som händer. Så mycket som du har sagt att ska hända. Händer det ingenting så kommer jag att bränna nån uppsättning av däck på den parkeringen. Det blir smoke everywhere. Sista träffen ni hade under Coop var katastrof. Folk stod o stirrade på varandra sen var det några där uppe och lekte lite o alla kom upp till övre Coop och ÄNTLIGEN det var action. Upprepad träff att stå under tak och titta på vägen kommer att leda er rakt i diket.

BoostGuy
12 april 2013 · 953 Inlägg

Märks att du inte har mycket koll.

Ultimate_M
12 april 2013 ·

Driver_85 skrev:
Märks att du inte har mycket koll.

Jaja vi får se om du har koll när den dagen kommer:) med alla dina 700pers som ska komma. sjukt spännande. Blir det katastrof så skulle jag lägga ner streetcrew direkt om jag var på din plats

BoostGuy
12 april 2013 · 953 Inlägg

Jag tycker det är kul att just du är den ända här inne som lägger enrige på att skriva sånt här. Varför inte bli en del av gruppen och hjälpa till att arrangera träffarna? Jag vet att många ej vågar ta ansvar för sånt här men när man väl lär sig är det riktigt kul. Man måste våga satsa fr att vinna något här i livet. Sen senaste träffen på undre coop var för att vi hade våra samarbetes klubbar med och de va bara tänkt som en kul grej. Träffen på kärtorsdagen var de bara jag som person som hade den inte streetcrew. Nej vi kommer ej att lägga ned om de bli strul.

Vi vet med oss att denna stan också har mycket folk som bara vill burna m.m samt att många är tröga på fatta. Vi få se den 27/4 . Du få ju gärna lägg upp bild på dig och visa dig så vi vet vem du är än att sitta här och fjanta=)

Ultimate_M
12 april 2013 ·

Vänta vad menar du med senaste träffen hade ni sammarbets partner? Menar du att det är era samarbetets partner som underhöll där uppe?

Ultimate_M
12 april 2013 ·

För din fråga på vem jag är. Kör en m3 e46. Pearlvit. Heter Kalle. Jag har bara inte hunnit inte lägga upp bilder. Inte för att jag är rädd för streetcrew.

BoostGuy
12 april 2013 · 953 Inlägg

Kalle vi ta snacket via PM istället

Fransson_R
12 april 2013 · 5 Inlägg

jag tyckte det var kul på eran sissta träff förra året när han i vetten burnade så de slog äld i avgas gött. hahaha ps har film på när ni skaffsar. rätt gött att kolla på den filmen ibland:) tack å hejs

Senast redigerat av Fransson_R (12 april 2013)

Ultimate_M
12 april 2013 ·

Fransson_R skrev:
jag tyckte det var kul på eran sissta träff förra året när han i vetten burnade så de slog äld i avgas gött. hahaha ps har film på när ni skaffsar. rätt gött att kolla på den filmen ibland:) tack å hejs

+1 alla gillar action:)smilesmile

freddeni
13 april 2013 · 65 Inlägg

Action kommer det bli i rondellen å vägen utanför träffen

Ultimate_M
13 april 2013 ·

freddeni skrev:
Action kommer det bli i rondellen å vägen utanför träffen

det lär vi märka;)

scorpion69se
13 april 2013 · 77 Inlägg

så roligt mvh

BMW M6 V10 "V10" (2009)
BoostGuy
14 april 2013 · 953 Inlägg

Nu är det klart att Sibylla mättar hungriga magar under kvällen=)

Gustav-91
14 april 2013 · 126 Inlägg

Var träffen inte vid coop? närmare till donken isf.

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
BoostGuy
14 april 2013 · 953 Inlägg

Nej de stå i tråden att vi kör på solåsen. Bättre att köra på solåsen då slipper folk köra iväg för att hitta käk.

Gustav-91
14 april 2013 · 126 Inlägg

okej okej smile, blir inte det lite trångt?

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
BoostGuy
14 april 2013 · 953 Inlägg

Det kommer att funka smile men nästa träff få vi nog flytta till a6 då vi lär bli många då med smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang