Inför: Bimmers Of Sweden At Mantorp Park - 26 Maj 2013

Thedriftking
24 februari 2013 ·

Jag dyker nog upp, ska hämta en e36 coupe imorgon så kan bli spännande att träffa likasinniga (BMW fantaster)
För man kan väl åka upp och bara ställa ut?

Tänkte även fråga om de kommer va nån form av 'swapmeet'?

Budda80
24 februari 2013 · 165 Inlägg

ja alla med en bmw kan komma och ställa ut oavsett modell och skick

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Mfive
25 februari 2013 · 1 393 Inlägg
CEO @ Bimmers Of Sweden
Mfive
26 februari 2013 · 1 393 Inlägg

Det vankas magi!


Det är idag 3 månader kvar till träffen och BARA på Facebook är det 586 anmälda i skrivande stund!

På sista träffen förra året var det på träffdagen 530 anmälda på Facebook. Då kom det strax över 500 stycken BMW´s.

Man måste inte anmäla sig på Facebook. Det är bara en önskan om har ett sådant konto. Vi får då en bra bild för planeringen av dagen.


ROCK ON!


Glöm inte att kolla in samåkningarna som samlas upp på: http://www.bimmersofsweden.se

Det har precis tillkommit två nya karavaner som kommer upp inom kort. Dalarna och Östkusten/Gävle.

CEO @ Bimmers Of Sweden
taha
26 februari 2013 · 4 Inlägg

Min F30 335i är anmäld,betald o klar hehe men tänkte mer på oss som ska köra bana, vi måste ju vara på plats kl 07:00. Jag kommer att åka ifrån Stockholm, är det någon som ska köra bana och haka på en "liten" karavan tidigt på morgonen ? big_smile

johan1279 SidewaysMonkey
27 februari 2013 · 56 Inlägg

taha skrev:
Min F30 335i är anmäld,betald o klar hehe men tänkte mer på oss som ska köra bana, vi måste ju vara på plats kl 07:00. Jag kommer att åka ifrån Stockholm, är det någon som ska köra bana och haka på en "liten" karavan tidigt på morgonen ? big_smile

Jag är precis anmäld och betald jag med!
Ja hade tänkt åka härifrån senast kl05 då är vi två iaf wink

Senast redigerat av johan1279 (27 februari 2013)

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"
Lille-bror
27 februari 2013 · 24 Inlägg

taha skrev:
Min F30 335i är anmäld,betald o klar hehe men tänkte mer på oss som ska köra bana, vi måste ju vara på plats kl 07:00. Jag kommer att åka ifrån Stockholm, är det någon som ska köra bana och haka på en "liten" karavan tidigt på morgonen ? big_smile

Vi blir nog 4-5 bilar som kommer åka tidigt då 3 av oss ska köra bana......dock inte planerat nått närmare änn.....

Lille-bror
27 februari 2013 · 24 Inlägg

johan1279 skrev:

taha skrev:
Min F30 335i är anmäld,betald o klar hehe men tänkte mer på oss som ska köra bana, vi måste ju vara på plats kl 07:00. Jag kommer att åka ifrån Stockholm, är det någon som ska köra bana och haka på en "liten" karavan tidigt på morgonen ? big_smile

Jag är precis anmäld och betald jag med!
Ja hade tänkt åka härifrån senast kl05 då är vi två iaf wink

Vad kommer du atack-sladda med iår?
528an igen?


big_smile

Tuggummimannen Taggad
27 februari 2013 · 1 507 Inlägg

Jag hoppas på att bli färdig med min 318is så man kan åka lite bana den 27e smile Jag åker nog ner kvällen innan.

Mvh
/T

BMW 318is Turbo "Liket" (1993)
Volvo 740 GLT 16v "Olga" (1990)
Mfive
27 februari 2013 · 1 393 Inlägg

Ni som vill tälta dagen innan, maila mig info om antal personer och tält: bimmersofsweden@live.se


Övrig info ---> http://www.bimmersofsweden.se

Där läggs också samåkningstrådarna upp.

CEO @ Bimmers Of Sweden
johan1279 SidewaysMonkey
28 februari 2013 · 56 Inlägg

Lille-bror skrev:

johan1279 skrev:

taha skrev:
Min F30 335i är anmäld,betald o klar hehe men tänkte mer på oss som ska köra bana, vi måste ju vara på plats kl 07:00. Jag kommer att åka ifrån Stockholm, är det någon som ska köra bana och haka på en "liten" karavan tidigt på morgonen ? big_smile

Jag är precis anmäld och betald jag med!
Ja hade tänkt åka härifrån senast kl05 då är vi två iaf wink

Vad kommer du atack-sladda med iår?
528an igen?


big_smile

haha tack för den;)
iår kör jag med en lättad e34 525 med svetsdiff, så kommer troligtvis bli bättre än förra året big_smile

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"
Mfive
28 februari 2013 · 1 393 Inlägg

Hittills har 11 stycken samåkningar kommit upp.

Åk gärna med någon av dessa maffiga BMW-karavaner.

Inget tvång att skriva upp sig, men gör det gärna.

Du finner dem listade här (fler är på väg upp...): http://www.bimmersofsweden.se/

CEO @ Bimmers Of Sweden
Salem
1 mars 2013 · 26 Inlägg

Jag ska helt enkelt med .. ser så jäkla fram emot det..

Lille-bror
1 mars 2013 · 24 Inlägg

johan1279 skrev:

Lille-bror skrev:

johan1279 skrev:

Jag är precis anmäld och betald jag med!
Ja hade tänkt åka härifrån senast kl05 då är vi två iaf wink

Vad kommer du atack-sladda med iår?
528an igen?


big_smile

haha tack för den;)
iår kör jag med en lättad e34 525 med svetsdiff, så kommer troligtvis bli bättre än förra året big_smile

De va du som gjorde driftingen värd att se på förra året! Du visade vart skåpet skulle stå med 190+ hk big_smile

Tuggummimannen Taggad
1 mars 2013 · 1 507 Inlägg

Finns någon samåkning från Stockholm dagen innan/kvällen innan för de som vill åka bana men som inte vill gå upp kl 03:30?

Mvh
/T

Volvo 740 GLT 16v "Olga" (1990)
BMW 318is Turbo "Liket" (1993)
Mfive
1 mars 2013 · 1 393 Inlägg

Tror inte det gör det (i alla fall inte ännu).

Men ställ frågan med jämna mellanrum.

Du kan ju kolla i eventdelen på Facebook http://www.facebook.com/events/217009741770060/ eller i samåkningstråden för Stockholm här.

CEO @ Bimmers Of Sweden
johan1279 SidewaysMonkey
3 mars 2013 · 56 Inlägg

Lille-bror skrev:

johan1279 skrev:

Lille-bror skrev:

Vad kommer du atack-sladda med iår?
528an igen?


big_smile

haha tack för den;)
iår kör jag med en lättad e34 525 med svetsdiff, så kommer troligtvis bli bättre än förra året big_smile

De va du som gjorde driftingen värd att se på förra året! Du visade vart skåpet skulle stå med 190+ hk big_smile

Hahaha tackar big_smile jo jag höll verkligen inte igen kan ja ju säga

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"
taha
3 mars 2013 · 4 Inlägg

Äsch då, vi säger redan nu att dem som ska köra bana för att hinna dit till kl 07:00 kan vi väl ifrån Stockholm mötas 04:30 i Statoil i kungens kurva i södergående riktning för att sedan rulla iväg senast 04:45. Det blir väl bra ?

Mfive
3 mars 2013 · 1 393 Inlägg

NU finns det endast TVÅ platser kvar till Banpaket 2!!

Sedan är det Banpaket 1 som gäller.

Read all about it här: http://www.bimmersofsweden.se

CEO @ Bimmers Of Sweden
johan1279 SidewaysMonkey
4 mars 2013 · 56 Inlägg

taha skrev:
Äsch då, vi säger redan nu att dem som ska köra bana för att hinna dit till kl 07:00 kan vi väl ifrån Stockholm mötas 04:30 i Statoil i kungens kurva i södergående riktning för att sedan rulla iväg senast 04:45. Det blir väl bra ?

Jag är på smile

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang