TACK!Som sig bör inleder jag med att tacka er, ALLA BMW-ägare som kom till
Mantorp Park 26 maj 2013.
Jag vill även tacka mitt BOS Crew, alla utställande företag, klubbar, föreningar, sponsorer, instruktörer samt Mantorp Park.
Tillsammans gjorde vi denna dagen till något man kan leva på länge!
Vädrets makter var med oss ända tills slutet när vi hade dagens avslutande lotteri, så "thank you god"!
Rariteter mixat med stylade BMW´s fyllde våra bägge parkeringsytor. Företagen stod uppradade längs med depån, bromsbänken och däckkrängarmaskinen jobbade för fullt och på banan mixades dritingpass med vanliga körpass, för både nybörjare och erfarna.
Richard Göransson, Limmet mfl. instruerade, åkte med och provkörde banförarnas bilar.
På lunchbreaket lottades medåkningar i LOADED (med Richard bakom ratten) samt i Limmets driftingbil ut, vilket uppskattades väldigt mycket av er besökare.
BMW Club Schweden och Svenska Alpinaklubben visade upp en armada av fantastiska BMW-bilar.
Sthlm(s)low fanns på plats med Sveriges lägsta BMW-bilar!
Med stor glädje jag kan berätta att vi på plats var strax över 750 BMW´s!!!
Det är en ökning med 50% (!!) mot sista träffen förra året!
Detta innebär att vi till Barncancerfonden tillsammans har samlat in mellan 35 000 - 40 000 kr. Jag återkommer med bild på vårt diplom, så fort jag fått det.
Kom ihåg: Varje år drabbas 300 stycken barn av cancer i Sverige. 75 stycken av dem överlever i dagsläget inte...
Vårt bidrag är en liten bit på vägen till att fler föräldrar får se sina barn växa upp.
Tänk att vi ALLA gjort så att vi i Sverige nu anordnar en av de största BMW-träffarna i världen!
Till träffarna är som ni vet ALLA BMW´s välkomna, oavsett modell och/eller skick.
STORT TACK!
Mvh
// Arne - BOS BOSS