5458
Sök

Var köpa billigast Xenon Osram D2S?

* Voff voff *
11 268 Inlägg
2 mars 2013
ascona-tic skrev:
Brådhis skrev:
ascona-tic skrev:
http://viewitem.eim.ebay.se/1x-Osram-Xenarc-D2S-Xenon-Brenner-66240-E1-35W-NEU-NEW/130364321302/item

Aha! 310:- /st(!) inkl. frakt. Det kan jag möjligen tro på kan vara äkta. Fick för mig (vet dock faktiskt inte varför) att du menade 310:- för två. neutral

Fast jag vidhåller att risken är STOR att det är kopior när inte kartongen finns med på bilden.

//Brådhis

Visst kan jag hålla med om att orginal märkningen kan kopieras av vilken kinesisk 6åring med lång arbetslivserfarenhet som helst.
Men vi blir rätt kn####ade av våra svenska återförsäljare på många saker tex olja och stift så varför inte på lampor?

För all del... smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
2 mars 2013
Brådhis skrev:
ascona-tic skrev:
Brådhis skrev:

Aha! 310:- /st(!) inkl. frakt. Det kan jag möjligen tro på kan vara äkta. Fick för mig (vet dock faktiskt inte varför) att du menade 310:- för två. neutral

Fast jag vidhåller att risken är STOR att det är kopior när inte kartongen finns med på bilden.

//Brådhis

Visst kan jag hålla med om att orginal märkningen kan kopieras av vilken kinesisk 6åring med lång arbetslivserfarenhet som helst.
Men vi blir rätt kn####ade av våra svenska återförsäljare på många saker tex olja och stift så varför inte på lampor?

För all del... smile

//Brådhis

Haha ja verkligen. På olja är det mer än 100% påslag i butik.
Vet att dom köper olja av ett visst märke för 50-60kr litern och säljer i butik för 130-140kr litern.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Sök