Jag hade inte tid att åka in för att få BSR att kolla över bilen, istället tänkte jag att jag skulle skicka tillbaka den för att sedan köpa en på nytt ifall jag hittade något fel på bilen. Bilen är nu genomgången och det finns inget fel på den.... (2.0T).
I deras köpavtal som man godkänner när man köper produkten står det nu om 1500kr..., doch fanns det inte där när jag beställde mitt kit. De skcikar inte hem något avtal via email när man beställer. Det som stod var: Vid en felaktig, ej godkänd retur av kundanpassade, förprogrammerade produkter tillkommer en hanteringskostnad på 1500:-
För min del så känns det som om BSR ger mig hela fingret, när de T om skiter i vad ARN rekommenderar istället för att erkänna att de har fel. De är nog livrädda för att alla ska köpa ett kit på nätet, uppgradera bilen och sedan skicka tillbaka kitet för en "full refund" . Jag återställde min bil då jag inte vill ha deras kod i min bil.