Snart dax att ta ut sin sommarbil ??

TimmieBoy
12 mars 2013 · 62 Inlägg

jahaja nu är börjar det snart bli tid att ta ut sommarbilen igen smile jag ska hämta ut min den 22 mars hade jag tänkt ( helgen innan Elmia ) ska pilla lite med den innan dess  smile   ska bland annat byta ut slangarna i motorutrymmet till bli silikon och sen ska jag polera tryckrör,värmesköld och lite sånt smile

fler som ska hämta ut sina bilar snart smile ? vad har ni för bilar, tänkte kunde va kul och veta smile ? hur många ser man på Elmia  ?

Saab 9-3 2,0T "SilverPearl" (1999)
Mane_Attraction Totalt okunnig
12 mars 2013 · 413 Inlägg

Blir väl snart dags att backa ut bilen ur garaget. Bilen ser du i bilden till vänster och du ser inte mig på Elmia.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
cewee
12 mars 2013 · 349 Inlägg

Fanns en sådan här tråd för inte så länge sen, hittar den inte just nu men men smile

Jag tjuvstartade faktiskt i helgen nu, då det var fint väder här i Stockholm och de större gatorna är torra smile Dock vinterdäck på. Tur att man har garage med tvätt hemma så man kunde spola av saltet efter! Och denna kommer åka med karavanen från Stockholm till Elmia om det inte kommer något i vägen smile

https://www1.garaget.org/archive/133/132811/299749/299749-3040934.jpg

Gilgamesh TI AMO INTER PER SEMPRE
12 mars 2013 · 224 Inlägg
Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang