Rödljusrace

Darkie dARKiE
25 februari 2007 · 5 031 Inlägg

Jag mötte grannens unges trampbil! fick dock stryk då jag glömde starta bilen ;/

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
WasteGate
25 februari 2007 · 397 Inlägg

AudiS2 skrev:

Dom tyckte väl synd om dig och lät dig köra förbi! En orginal S60 T5 toppar på 250 blås,
tvivlar starkt på att du drog dom med din sneak saab!
det roligaste av allt är alla med saab som är så anti volvo så att dom orkar sitta här och skryta om att dom kört ifrån en volvo! Kom upp till sthlm så kan vi testa på riktigt!

en orginal saab 900 turbo toppar 250 orginal också så det var nog jämt ska du se

VAFAN!! Vad har jag missat?
En sån skulle jag köpt, jag hade en 900T 96:a 185 häst original, fast
den gjorde absolut inga 250..
Säg till så köper jag en sån originalare direkt!!! big_smile

BBR
25 februari 2007 · 348 Inlägg

WasteGate skrev:

AudiS2 skrev:

Dom tyckte väl synd om dig och lät dig köra förbi! En orginal S60 T5 toppar på 250 blås,
tvivlar starkt på att du drog dom med din sneak saab!
det roligaste av allt är alla med saab som är så anti volvo så att dom orkar sitta här och skryta om att dom kört ifrån en volvo! Kom upp till sthlm så kan vi testa på riktigt!

en orginal saab 900 turbo toppar 250 orginal också så det var nog jämt ska du se

VAFAN!! Vad har jag missat?
En sån skulle jag köpt, jag hade en 900T 96:a 185 häst original, fast
den gjorde absolut inga 250..
Säg till så köper jag en sån originalare direkt!!! big_smile

Off topic: Saab ng900T är spärrad till 230 km/h orginal

On topic: När jag jobbade, så var jag ner i jönköping, så glider jag upp till ett rödljus med min renualt kango på drygt 110 HK och fullastad. Brevid mig dycker det upp en Ford ST av mycket ny modell, och börjar varva, utamnar helt enkelt, eftersom alla som jobbar vet hur tråkigt det är ibland, så var jag inte sen att ta utmaningen...

Behöver jag nämna att han drog mig efter 10 meter? tongue

WasteGate
25 februari 2007 · 397 Inlägg

BBR skrev:

WasteGate skrev:

AudiS2 skrev:

en orginal saab 900 turbo toppar 250 orginal också så det var nog jämt ska du se

VAFAN!! Vad har jag missat?
En sån skulle jag köpt, jag hade en 900T 96:a 185 häst original, fast
den gjorde absolut inga 250..
Säg till så köper jag en sån originalare direkt!!! big_smile

Off topic: Saab ng900T är spärrad till 230 km/h orginal

On topic: När jag jobbade, så var jag ner i jönköping, så glider jag upp till ett rödljus med min renualt kango på drygt 110 HK och fullastad. Brevid mig dycker det upp en Ford ST av mycket ny modell, och börjar varva, utamnar helt enkelt, eftersom alla som jobbar vet hur tråkigt det är ibland, så var jag inte sen att ta utmaningen...

Behöver jag nämna att han drog mig efter 10 meter? tongue

Jag va sarre wink

Lennan Bmw 750
25 februari 2007 · 73 Inlägg

raca med en audi s4 med min gamla saab, saaben var chippad o audin måste varit orginal... Det var väldigt jämnt iaf o riktigt kul! En annan gång så var det ett gäng i en 325 som säkert trodde att vi åkte i en 520 el nåt... ojoj vad vi åkte ifrån dom. Kul o leka ibland smile

fuck you.. i`m from skåne
Goli
25 februari 2007 · 793 Inlägg

Värre tråd om skryt än någon annan...
Vart ska man börja? Har kört ifrån det mesta som inte har 500hk+...

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
RonnieH Ford är min grej!
25 februari 2007 · 582 Inlägg

Jag brukar hetsa gubbar med nya fina bilar som kommer upp jämnsides med taunusen, jevvlar vad di gasar för att hinna före! för den är ganska rask dom första 50 metrarna...

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
Svenss0n
25 februari 2007 · 643 Inlägg

FL3JM skrev:
Diverse stylade och lite trimmade volvos brukar alltid mucka med mig av nån anledning. Alltid lika kul å se dom försvinna i backspegeln. big_smile

är det säkert att alla försvinner då smile?

Volvo 850R (1997)
Sasj
25 februari 2007 · 31 Inlägg

Det roligaste jag har haft var för ett antal somrar sedan när jag låg längs E4 med min dåvarande 9000 Aero (94:a) helt original ska poängteras. Hade tagit bort Aero-märket på bakluckan så en ouppmärksam fjortis tror att det är en sur 2,0 T eller nåt liknande

2+1 väg och jag låg i godan ro på cirka 120 km/h i enkelfiligt när backspegeln plötsligt fylldes av en Audi TT som tydligen hade väldigt bråttom.

I början av en låååååång och seeeeeg uppförsbacke blev det dubbelfiligt och TT:n skulle naturligtvis förbi. Jag beslutade mig för att driva lite med honom. Jag tryckte ned lagom på 5:ans växel för att han inte skulle ta sig förbi. Kunde se hans frustration... Vi låg länge jämsides men i slutet av backen tryckte jag i resten och han blev direkt låååångt efter.

Har aldrig haft så roligt bakom en ratt tidigare. Jag gick ned till 120 igen och vid nästa dubbelfiliga kom han ikapp och jag lät honom köra förbi och passade på att hånskratta honom i ansiktet när han tittade på mig

Aldin AT Däck
25 februari 2007 · 501 Inlägg

det värsta jag gjort var att reca med en ferrari 550 spyder ...

Jag var påväg hem från basketträningen som ligger 70 km ifrån vart jag bor ja så sitter jag o nårra kompisar o snackar lite i bilen , så ser jag en bil ligger tätt intill min röv jag bara vafan så tänkte jag kolla vikken fet bil precis när ajg sa det kör den om mej hade inte en tanke på att det var en ferarri som låg bakom mej ... men vikken sinnesjukt ljud den hade ... lät som en superbike ...men iaf så drar jag efter den med min lilla mazda o jag pressar o pressar vi ligger kanske 150-200 km/h i 15 km och så kommer vi in i en liten byhåla o han saktar ner i 120 o då passar jag på o köra om ...  och när jag kör om så sitter han o snackar i telefon snacka om att jag blev ägd tongue jag filmade allt detta på kamera redigt kul var det smile

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
Andreas 940 -utan 940
25 februari 2007 · 1 728 Inlägg

Drog ifrån en 855GLT med besked för ett par-tre veckor sedan. Det var sista trafikljuset innan vänsterfilen försvinner ett par hundra meter fram så både jag och tanten i 850:n visste att jag måste dra på och köra in framför henne. Hon var beredd och fick sin bil i rullning innan det slagit om från gult till grönt för att hindra mig från att köra förbi. Då blev jag förbannad och drog om henne samt la upp ett fint bredställ på den blöta asfalten och "pump-gasade" innan jag svängde in några billängder framför henne.

Hon åkte sedan bakom mig genom stan tills jag skulle svänga vänster och hon fortsatte rakt fram, det gick sakta i den korsningen så hon vred på huvet och glodde på mig med stora ögon när hon passerade.

Senast redigerat av Andreas 940 (25 februari 2007)

HoKkee
25 februari 2007 · 845 Inlägg

hahahahh gammtantsom rejsar big_smile

WasteGate
25 februari 2007 · 397 Inlägg

Gymmaste racet måste varit då jag precis tagit körkort..
Opel Ascona 2.0I med massor trim, säkert 490 hästar.. Öppet luftfilter osv..
Men i alla fall, jag mötte en M5a på motorvägen och vände direkt, fick köra mot
filerna ett tag för att kunna köra av på påfarten, för att sedan köra upp på hans
påfart, sen ettan, tvåan, trean, den gjorde ca 200 på trean, med NOS, å jag susade förbi honom i kanske 254 blås!! hehe tänkte jag!
Sen när jag e uppe i nästan 300 åker jag förbi en MC snut så jag får jag,
iskallt drar jag handbromsen och får sladd så bilen slår runt, å slänger i backen, FULL GAS, NOS å jag backar sedan ifrån honom!

Det var en liten berättelse från mitt rejs, när jag var 18 och hade MONSTER Opel..

gamlingen
25 februari 2007 · 5 198 Inlägg

ha ha Ja ni.. hur många vaknade  ur drömmen sen? åskilliga skulle jag tro.. men det är kul med drömmar..

HoKkee
25 februari 2007 · 845 Inlägg

ahahahahaha...

prtbmw
25 februari 2007 · 5 Inlägg

Detta är dock inte något rödljus race utan snarare ett lek race         kom en gång ut på bredställ ut på en större väg ifrån en mindre med en trimmad bmw 520 och mötte tyvärr polisen när jag hadde det fina stället      polisen tyckte naturligtvis inte om detta och gjorde en U-sväng på vägen och tyckte att dom skulle stoppa mig    men detta lyckades dock inte för min bil gick snabbare

lelleal
25 februari 2007 · 1 150 Inlägg

ja mötte 740 en gång med min 900 ja tog honom men de va lite läskigt att köra i stan har ju inte körkortän tongue

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
prtbmw
25 februari 2007 · 5 Inlägg

det roligaste jag gjorde va nog när jag racet jag gorde va nog mot en Bmw 540 med min trimmade 520 och jag gick ut på vänstersida om honom och lade mig där medans vi körde så mycket vi kunde i ca 300 meter sen kom det tyvärr en refug och rondel som jag fick köra "fel" varv i för att kunna komma ikapp min motståndare igen och vinna

prtbmw
25 februari 2007 · 5 Inlägg

Sen hadde jag också en Opel GSI cab som jag plockade ner ett par st på jorden igen med det va en grymt kul bil och race med

Aga_Diff Bärs!
25 februari 2007 · 3 456 Inlägg

WasteGate skrev:
Gymmaste racet måste varit då jag precis tagit körkort..
Opel Ascona 2.0I med massor trim, säkert 490 hästar.. Öppet luftfilter osv..
Men i alla fall, jag mötte en M5a på motorvägen och vände direkt, fick köra mot
filerna ett tag för att kunna köra av på påfarten, för att sedan köra upp på hans
påfart, sen ettan, tvåan, trean, den gjorde ca 200 på trean, med NOS, å jag susade förbi honom i kanske 254 blås!! hehe tänkte jag!
Sen när jag e uppe i nästan 300 åker jag förbi en MC snut så jag får jag,
iskallt drar jag handbromsen och får sladd så bilen slår runt, å slänger i backen, FULL GAS, NOS å jag backar sedan ifrån honom!

Det var en liten berättelse från mitt rejs, när jag var 18 och hade MONSTER Opel..

oj, inte illa!! wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang