Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

DusanMandick Random Hero
31 mars 2013 · 4 047 Inlägg

De är 14-16 åriga tjejer som vill vara tuffa o röka o dricka 3,5or o åka bil, vart vänder man sig? jo till de lättåtkomliga packen som kör runt i sletna volvos o tofflar o kör runt på de små välsminkade tjejerna.

De som har "lite finare" bilar håller sig undan från sånt respektlöst pack

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Kamberg
31 mars 2013 · 227 Inlägg

swebooy skrev:

tkd_rille skrev:
Hade tjejerna haft lite i skallen så hade de ju fattat att man är rätt fattig som väljer att vara bonne.

nja det där med att välja att vara bonne tycker jag att du har lite fel om, jag är bonne men jag åker inte runt och svinar volvo och har mig, dessutom så är det inte ofta "volvoraggarna" är riktiga bönder utan bor i byn och har nått lågavlönat jobb alternativt inget alls. roll

Dom flesta som gått ut/går i skolan har ett "lågavlönat" jobb/inget jobba alls. Vad jag vet så är det billiga bilar att äga, drar lite mer i soppa men det tar man igen på reservdelar med råge. Slipper lämna in den om det skulle vara nåt som behöver byttas. Inte alla som har råd att köpa en finare förstabil. Själv körde jag 900/9000 turbo volvo 340/360/940 i några år pga att dom inte var så dyra i drift. Sen när man jobbat upp sig lite så är det ju rätt vanligt att man tar lån till en finare bil.

BMW 540i/6 "Manuell" (1995)
BMW 635 CSi "ABC Exclusive Widebody" (1985)
Bjacke
31 mars 2013 · 149 Inlägg

lite OT men är det bara jag som har reagerat på att "många" som burnar lutar sig framåt mot ratten ? ... som att det vore en moped big_smile

#SwedenRing
BMW E39 523i "Swedenring" (1999)
Evildan
31 mars 2013 ·

steifan skrev:



(haha)

lol
Röd Micra K10 och Silver "poppande" Cee´d SW, raggen går i västerås.
Kul film.

steifan DR!FTT3KN!K3R
31 mars 2013 · 10 427 Inlägg

Evildan skrev:

steifan skrev:



(haha)

lol
Röd Micra K10 och Silver "poppande" Cee´d SW, raggen går i västerås.
Kul film.

Tycker den bekräftar ett par inlägg i denna tråden  *host*#5*host* lol

Nyman1337 Hhehehehhest
31 mars 2013 · 375 Inlägg

Kamberg skrev:

swebooy skrev:

tkd_rille skrev:
Hade tjejerna haft lite i skallen så hade de ju fattat att man är rätt fattig som väljer att vara bonne.

nja det där med att välja att vara bonne tycker jag att du har lite fel om, jag är bonne men jag åker inte runt och svinar volvo och har mig, dessutom så är det inte ofta "volvoraggarna" är riktiga bönder utan bor i byn och har nått lågavlönat jobb alternativt inget alls. roll

Dom flesta som gått ut/går i skolan har ett "lågavlönat" jobb/inget jobba alls. Vad jag vet så är det billiga bilar att äga, drar lite mer i soppa men det tar man igen på reservdelar med råge. Slipper lämna in den om det skulle vara nåt som behöver byttas. Inte alla som har råd att köpa en finare förstabil. Själv körde jag 900/9000 turbo volvo 340/360/940 i några år pga att dom inte var så dyra i drift. Sen när man jobbat upp sig lite så är det ju rätt vanligt att man tar lån till en finare bil.

Sen kunde man svina med bilen utan och bry så jävla mycket om den. Dom flesta volvo raggare kan ju ratta en sladd eller ett gäng.. Körde själv 940 turbo, perfekt första bil enligt mig då man kunde sladda och leka lite utan och behöva som sagt vara rädd om bilen.

Det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags..
BMW E28 Turbo "M50B28" (1987)
Evildan
31 mars 2013 ·

Bjacke skrev:
lite OT men är det bara jag som har reagerat på att "många" som burnar lutar sig framåt mot ratten ? ... som att det vore en moped big_smile

Viktfördelningen, det orkar kanske inte "gå loss" annars.

mejmotorsport
31 mars 2013 · 366 Inlägg

Noart skrev:

mejmotorsport skrev:
Jag kan hålla med om att det finns mycket lustigt folk som kör volvo 2/7/900. Jag kör bla en volvo 740 och det är pga att jag fick den mycket billig och att min pappa jobbar på Volvo i Motala så jag får rabatt på delar mm. Dessutom tar JAG hand om min bil, vaxar, tvättar och har underredsbehandlat den osv.

Det jag vill säga med detta är att det är dumt att dra alla över en kam. Det finns även många bra (oftast killar) som åker Volvo.


MVH

Du har väl inte bilen full med 14åringar heller om du har en fräsch 740. Eller? big_smile

Hahah nej det gör jag ju inte, det är väll om syrran ( 16 år) åker med men jag ville bara säga det att alla som åker volvo är inga raggare! smile

CCRobin
31 mars 2013 · 737 Inlägg

tkd_rille skrev:

swebooy skrev:

tkd_rille skrev:
Hade tjejerna haft lite i skallen så hade de ju fattat att man är rätt fattig som väljer att vara bonne.

nja det där med att välja att vara bonne tycker jag att du har lite fel om, jag är bonne men jag åker inte runt och svinar volvo och har mig, dessutom så är det inte ofta "volvoraggarna" är riktiga bönder utan bor i byn och har nått lågavlönat jobb alternativt inget alls. roll

Man får tyda de precis som man vill.  Bönder är ofta fattiga och får inte betalt för den möda de lägger ner.

Sen var jag rätt ironisk över de hela.

jo, jag förstod det, tog det inte så hårt heller! smile

Busgrabb Rejsa ?
31 mars 2013 · 2 959 Inlägg

Jag har seriöst med tänkt denna tanke....och det var verkligen så nu på Elmia.
Sletna insparkade surföttis med fina jävla brudar i tongue
Får nog sälja M3:an, den funkar visst inte haha.

Edit: Slarv stavfel

Senast redigerat av Busgrabb (1 april 2013)

Autotech
BMW 335D (2008)
Nyman1337 Hhehehehhest
31 mars 2013 · 375 Inlägg

Busgrabb skrev:
Jag har seriöst med tänkt denna tanke....och det var verkligen så nu på Elima.
Sleta insparkade surföttis med fina jävla brudar i tongue
Får nog sälja M3:an, den funkar visst inte haha.

Klart det fungerar med m3an allt du behöver göra är och börja svina med bilen och kunna ta emot öl/cider fläckar i bilen som består av ett x antal liter och så klart låta folk röka i bilen! smile

Det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags..
BMW E28 Turbo "M50B28" (1987)
DusanMandick Random Hero
31 mars 2013 · 4 047 Inlägg

Bjacke skrev:
lite OT men är det bara jag som har reagerat på att "många" som burnar lutar sig framåt mot ratten ? ... som att det vore en moped big_smile

alla 7/940 förare lutar sig mot ratten o vilar underarmen mot mitten av ratten, de är standard smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Bjacke
31 mars 2013 · 149 Inlägg

DusanMandick skrev:

Bjacke skrev:
lite OT men är det bara jag som har reagerat på att "många" som burnar lutar sig framåt mot ratten ? ... som att det vore en moped big_smile

alla 7/940 förare lutar sig mot ratten o vilar underarmen mot mitten av ratten, de är standard smile

har ju sett en hel del "potenta" bilar med förare som gör samma sak tongue

#SwedenRing
BMW E39 523i "Swedenring" (1999)
LordLife
31 mars 2013 · 998 Inlägg

Har jag missat något när jag hade min 740? Var aldrig någon som ville åka med i den.
Fast det kanske beror lite på hur föraren ser ut också.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
_XeoN_ Drive It Like You Hate It
31 mars 2013 · 334 Inlägg

Låter som de är en del avundsjuka i den här tråden:rolleyes:

___ Life´s A Bitch Then You Die ____
BMW 320 Diesel "Familjeåket" (2007)
Volvo 945 Tdic "Knacket" (1991)
steifan DR!FTT3KN!K3R
31 mars 2013 · 10 427 Inlägg

LordLife skrev:
Har jag missat något när jag hade min 740? Var aldrig någon som ville åka med i den.
Fast det kanske beror lite på hur föraren ser ut också.

Du måste ha haft en j*vligt ful keps wink wink

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
Putteliten
31 mars 2013 · 9 079 Inlägg

LordLife skrev:
Har jag missat något när jag hade min 740? Var aldrig någon som ville åka med i den.
Fast det kanske beror lite på hur föraren ser ut också.

Fan det är ju bara att stanna på första bästa McDonalds och lägga ett fett rökmoln å vänta tills dimman lagt sig. Sen har du hela bilen full med fjortisar, vill du sen att dom ska vara kvar i bilen så åker du till första bästa mack och köper ett 6 pack 3,5or och en röd Marlboro, så kan ja lova dig att dom är fast i din bil sen! lol lol lol

xorox_88 Smack that ass!!
31 mars 2013 · 2 953 Inlägg

tror det är för drägg å slusk drar sig till sin egen sort

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Backstream
31 mars 2013 · 168 Inlägg

Putteliten skrev:

LordLife skrev:
Har jag missat något när jag hade min 740? Var aldrig någon som ville åka med i den.
Fast det kanske beror lite på hur föraren ser ut också.

Fan det är ju bara att stanna på första bästa McDonalds och lägga ett fett rökmoln å vänta tills dimman lagt sig. Sen har du hela bilen full med fjortisar, vill du sen att dom ska vara kvar i bilen så åker du till första bästa mack och köper ett 6 pack 3,5or och en röd Marlboro, så kan ja lova dig att dom är fast i din bil sen! lol lol lol

WORD!!! big_smile

Cadillac_The_King
31 mars 2013 ·

Busgrabb skrev:
Jag har seriöst med tänkt denna tanke....och det var verkligen så nu på Elima.
Sleta insparkade surföttis med fina jävla brudar i tongue
Får nog sälja M3:an, den funkar visst inte haha.

Det är väl så 1 Volvo är en Brud magnet och Bmw är  en Bög magnet inget illa menat tyckte den vart rolig smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang