Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

Slash Saabifierad
2 april 2013 · 2 026 Inlägg

Skulle vara skoj att läsa fler inlägg från tjejer om detta ämne big_smile Just nu är det enbart en tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
horbybonnen
2 april 2013 · 1 160 Inlägg

bara lägga en tråd på ansiktsboken...

MaulinR93
2 april 2013 · 97 Inlägg

Slash skrev:
Skulle vara skoj att läsa fler inlägg från tjejer om detta ämne big_smile Just nu är det enbart en tongue

Haha, grejen är att man inte riktigt vet vad man ska skriva.
Grejen är ju att det är så olika från person till person..

Men jag kan tänka mig att det är som dom flesta säger, många tjejer i åldern 14-16 som är plåtluder (som jag kallar dom), är ute efter och åka bil/supa/leva levet. Och oftast är det ju grabbarna som kör 7/900 som lever livet på det sättet som dom söker. tongue Sen är det ju inte som många tror att dom bara plockar upp heta brudar här o där, det är inte som i film cool Man börjar ju prata genom kompisar osvosv. Ni förstår vad jag menar tongue

Sen finns det ju oxå väldigt olika människor som kör dessa bilar. tongue Finns ju faktiskt bra killar som kör dom oxå, som inte är dräggiga.
Jag väljer inte grabb efter vilken bil han har såklart. Men på nåt sätt så drar jag mig till dom som kör 7/900 för att dom ofta mekar själva tillexempel, och det tycker jag är kul som älskar att vara i garaget/skruva. tongue (självklart är det inte bara dom som skruvar själva men de jag träffat med nyare bilar tex lämnar ju hellre in den, vilket jag kan förstå på ett sätt oxå) smile Sen har ju jag själv en kärlek till dom bilarna, så det är svårt att säga hur dom icke-bilintresserade tjejerna tänker!

Men min talan räknas väl inte, jag menar - jag kör ju 740, med wunderbaums i backspegeln och äger en fuck you i drive a volvo tröja. Folk drar alla över en kant, bara för det betyder det inte att jag svinar med bilen. Jag älskar min gammelvolvo mer än något annat, jag vårdar den väl och det sups inte i den. (Sa jag att den är orginalhög? Wow!)
Sen förstår jag inte vad ni menar med att dom drar till sig brudar... Brudar brukar bara ge mig konstiga blickar när jag är ute och glider cool

Senast redigerat av MaulinR93 (2 april 2013)

Volvo V70 2.5 "Blue-Ray" (1998)
NiclasAudi
2 april 2013 · 60 Inlägg

säger ju bara en sak o de e att ja e rätt säker på att en brud i 20årsåldern sitter. bredvid i en porsche än i en volvo :p

MaulinR93
2 april 2013 · 97 Inlägg

NiclasAudi skrev:
säger ju bara en sak o de e att ja e rätt säker på att en brud i 20årsåldern sitter. bredvid i en porsche än i en volvo :p

Nja, jag är 20 och skulle hellre välja en Volvo då de är bilmärket jag är mest intresserad av smile Men man är väl träskig isåfall, det är ju så folk dömer idag tyvärr.

Volvo V70 2.5 "Blue-Ray" (1998)
NiclasAudi
2 april 2013 · 60 Inlägg

så du menar att du hellre åker ett varv på nurnburgring i en volvo istället för tex, en koeniggsegg ?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
2 april 2013 · 14 077 Inlägg

NiclasAudi skrev:
så du menar att du hellre åker ett varv på nurnburgring i en volvo istället för tex, en koeniggsegg ?

Var det inte Volvo och Porsche du pratade om????

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
MaulinR93
2 april 2013 · 97 Inlägg

NiclasAudi skrev:
så du menar att du hellre åker ett varv på nurnburgring i en volvo istället för tex, en koeniggsegg ?

Haha ja faktiskt tongue Vi sa aldrig nåt om effekt cool Jag menar, en Volvo med effekt och väghållning osv i klass med en Koenigsegg är coolare i mina ögon cool Vi alla tänker olika. smile

Volvo V70 2.5 "Blue-Ray" (1998)
Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
2 april 2013 · 241 Inlägg

Näää... Det räknas ju inte. Hur fan kan man ha en "Fuck you" tröja och inte ha bottsänkt?

NiclasAudi
2 april 2013 · 60 Inlägg

Jo benny men jag höjde steget ytterligare, den dagen volvo kommer med en bil med samma effekt och väghållning så lämnar jag in mitt körkort.

MaulinR93
2 april 2013 · 97 Inlägg

Noart skrev:
Näää... Det räknas ju inte. Hur fan kan man ha en "Fuck you" tröja och inte ha bottsänkt?

Eller hur, måste vara ganska otroligt? Jag måste vara en väldigt speciell människa! tongue (Kan oxå kallas Volvoentusiast)

Volvo V70 2.5 "Blue-Ray" (1998)
MaulinR93
2 april 2013 · 97 Inlägg

NiclasAudi skrev:
Jo benny men jag höjde steget ytterligare, den dagen volvo kommer med en bil med samma effekt och väghållning så lämnar jag in mitt körkort.

Vem sa att det ska komma så från bandet? cool Samma sak där, tycker det är roligare när folk bygger något själva, än att ta ett lån och köpa nåt vürsting från fabrik faktiskt! Men ja, vi alla tänker olika, och det är så jag tänker!

Volvo V70 2.5 "Blue-Ray" (1998)
Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
2 april 2013 · 241 Inlägg

Det är lite som att vara SAABentusiast och erkänna att bilen inte är felfri, finns helt enkelt inte på pappret! big_smile

OpelP1
2 april 2013 · 1 412 Inlägg

MaulinR93 skrev:

NiclasAudi skrev:
Jo benny men jag höjde steget ytterligare, den dagen volvo kommer med en bil med samma effekt och väghållning så lämnar jag in mitt körkort.

Vem sa att det ska komma så från bandet? cool Samma sak där, tycker det är roligare när folk bygger något själva, än att ta ett lån och köpa nåt vürsting från fabrik faktiskt! Men ja, vi alla tänker olika, och det är så jag tänker!

Jag håller med dig faktiskt! smile

Lambos, ferrari och sånt är jag inte så impad av.

Senast redigerat av OpelP1 (2 april 2013)

NiclasAudi
2 april 2013 · 60 Inlägg

bilbyggare som bilbyggare, hade ni blivit impade utav en volvo 740 i kolfiberkaross och 750häst på bakhjulen?

MaulinR93
2 april 2013 · 97 Inlägg

NiclasAudi skrev:
bilbyggare som bilbyggare, hade ni blivit impade utav en volvo 740 i kolfiberkaross och 750häst på bakhjulen?

Mer impad av det än en Koenigsegg som banken äger. smile

Volvo V70 2.5 "Blue-Ray" (1998)
OpelP1
2 april 2013 · 1 412 Inlägg

NiclasAudi skrev:
bilbyggare som bilbyggare, hade ni blivit impade utav en volvo 740 i kolfiberkaross och 750häst på bakhjulen?

Njae, det är väl inte så mycket kvar av originalbilen då så det blir ju lite för extremt för min smak.

it_mutt Avstängd
2 april 2013 · 10 388 Inlägg

MaulinR93 skrev:

NiclasAudi skrev:
bilbyggare som bilbyggare, hade ni blivit impade utav en volvo 740 i kolfiberkaross och 750häst på bakhjulen?

Mer impad av det än en Koenigsegg som banken äger. smile

Fast...det kvittar väl egentligen, för ämnet tillför det ju inget, för, hur eller hur rullar det ju ex.vis mer Porschar (nej jag vet att ni tuggar snurrägget) ute än *40-slädar som ens är i närheten av samma "siffror"

Att vara impad av en bil som någon pressat ut rent löjligt många hästar ur, och som fått väghållning som gör att man vill gråta av glädje, hänger ju oavsett inte vad ihop med ämnet,...och inte ens lite?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
kalle_kalle
2 april 2013 · 2 914 Inlägg

En 20-30 åring i en Ferrari, då tänker man ju "brat" eller "häftigt med pappas bil" en Volvo som går utav bara fan tänker man "bilentusiast"men det är klart, lite häftigt är det hur som helst, bara man använder bilarna som om det kom en morgondag, annars är det ju bara tragiskt vilken bil det än är, oavsett tillverkare.

Putteliten
2 april 2013 · 9 083 Inlägg

Njaa, vet inte om ja kan kalla en person i en trimmad Volvo 240 740 940 för entusiast. En person i topprenoverad eller fräsht orginalskick av en P1800, Amazon, 140, Duett, PV det är en entusiast.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang