DahlinPics skrev:
Kanon

då vet jag de!

nu är de ju så att jag känner Tony och efter lite eftersök på bilen så skulle jag säga att jag vet mer än han om den då han ägt den i 2/3 veckor
Bara för kul, du som skrev att de saknades saker för att "vara" en R, vad? Så man vet vad ska leta för saker

Ni som diskuterar 2.5 eller 2.4, det är en 200 hästars 2.4! Som sagt, vet mer om bilen än nuvarande ägare

Den ser ut att sakna R-strålkastarna, R-chassit (Four-C), larmdioden i rutan (vilket innebär att den bara har fjärrstyrt c-lås). Vad det gäller inredningen verkar mer eller mindre bara ratten vara bytt eftersom allt annat ser ut att vara grått (blev svart 2004). Sätena går ej att se så där vet jag inte om dom är bytta till R eller om det bara är sportskinnet. Frågan är om rattknapparna (farthållaren t.ex.) fungerar eftersom dom är från en Classic (syns på aluinlägget) och kräver då ombyggnad för att fungera. Undrar även om RTI:n fungerar eftersom ratten är bytt?
Det är vad jag kan komma på så här rakt av att jag skulle reagera på om jag var spekulant på den...

//Brådhis
EDIT: Inser att jag lät lite negativ, det var inte min mening!

Bilen kan säkert vara ett bra köp även fast vissa saker "saknas".

Senast redigerat av Brådhis (11 april 2013)
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...