Anderholm skrev:
jag skapade tråden för att behandla ammes eftersom deras bilar och erbjudande verkar för bra för att vara sant..
så måste det också handla om det eller hur?
vem fan har med sig massa verktyg till en bilfirma som intygar att bilen är i toppskick
Adam skriver och försvarar bilhandlaren med trams
Att skylla på bilhandlare och annat BS är ju bara trams och bortförklaring för att ni är kassa inom ämnet.
Tittar ni på en bil med turbo?
- Ja fan kollar man att systemet fungerar som det skall. Felkoder etc med en enkel APP + BT enhet
Holmmis Svarar
vem fan har med sig massa verktyg till en bilfirma som intygar att bilen är i toppskick??
Adam skriver mer trams
Ni som köper bilar från olika bilhandlare, inte nödvändigtvis från "ammes" bilar och sedan kommer hem med trådig olja, visslande dump etc borde inte få köpa bilar överhuvudtaget.
Holmmis Svarar
bilfirman intygar att bilen är i toppskick ska de få fortsätta att sälja bilar med en insats som att spela på lotto?
eller är det bättre att diskutera dessa och undvika dem? tydligen inte enligt Adam då han tycker att bilfirmor kan sälja upppolerade vrak och lura folk och samtidigt få fortsätta sälja bilar eller?
Adam tramsar
Det är inte bilhandlaren som blir ert fall, det är eran okunskap och ignorans! Bara fram med fingrarna på bordet så magistern kan drämma in lite sunt förnuft och mindre fördomar.
Holmmis Svarar
Nej men fy alla bilhandlare jobbar som frivilliga med att rädda söta kattungar och hjälper gamla tanter över gatan INGEN bilhandlare försöker lura någon och har aldrig gjort det heller alla är 100% seriösa
Adam bögar loss
Jag är absolut inte förvånad över intellektualiteten på dessa responser som publiceras på garaget.org
Men för sakens rätta skepnad, så försvarar jag som sagt inte någons part. Är det något jag försvarar så är det Homo sapiens rätt att använda det som existerar bakom pannbenet, förnuftet och vad som än råkar finnas där. Även om saknaden är exceptionellt mångfaldig enligt dessa dumma responser. De medför framförallt ingenting till ämnet!!!
Holmmis Svarar
Eftersom jag startade tråden och besparade mig 140 mil genom att enkelt fråga andra som råkat illa ut med ammes bilar kan bara ge dig rådet att lämna tråden.
För DU tillför inget överhuvudtaget du vet inget om ammes som du själv skriver och du kommer säkert inte ens därifrån med tanke på dina argument känner du säkert en nasare som kränger bilar med RHG
och tycker att han säljer riktiga fina åk fast de egentligen borde höra hemma på Stena.
Lämna tråden ditt Fä ingen vill veta din åsikt iallafall