1719
Sök

Audi A6 - Stance | Form > function! SÅÅÅLD!!

Audi A6 som ska rulla lågt och brett - stance

Member of LowMotion
181 939 Visningar
Projektet avslutat 22 november 2013
Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
longcat skrev:
almqvist__89 skrev:
longcat skrev:

kompispris då? ^^

Det är ungefär vad en firma tar, gör det själv istället, inte svårt om du har tålamod wink

Tålamod är inte riktigt min grej, får väl dippa hela bilen istället smile

Asså grejen e att jag har totalt sämst tålamod, blir sur för minsta lilla som krånglar, men jag blev nog bara sur 1 gång under 20 timmar när vi gjorde Lunatics bil och då va jag dessutom CP trött! så de e lugnt smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
Aja, verkar som att ALLA förutom en person har röstat på rött, både här och andra som jag har frågat utanför forumet... Blir till att leta som en jäkla tok efter den specialröda vinylen i rätt längd och för rätt pris!

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

357 Inlägg
12 juni 2013
figge_stunter skrev:
longcat skrev:
almqvist__89 skrev:

Det är ungefär vad en firma tar, gör det själv istället, inte svårt om du har tålamod wink

Asså grejen e att jag har totalt sämst tålamod, blir sur för minsta lilla som krånglar, men jag blev nog bara sur 1 gång under 20 timmar när vi gjorde Lunatics bil och då va jag dessutom CP trött! så de e lugnt smile

får väl hitta ett gäng som kan hjälpa till med en foliering eller så, kan ju bli lite svårt att få till det bra utan en extra hand eller 2.
eller helt enkelt låta det svida i plånboken och köpa nya framskärmar samt lacka om hela fronten hmm

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
longcat skrev:
figge_stunter skrev:
longcat skrev:

får väl hitta ett gäng som kan hjälpa till med en foliering eller så, kan ju bli lite svårt att få till det bra utan en extra hand eller 2.
eller helt enkelt låta det svida i plånboken och köpa nya framskärmar samt lacka om hela fronten hmm

Jag skulle röstat för att du hittar 2-3 extrakompisar, för oftast blir de lättare om 2 håller i vinylen och sträcker ut den och 1-2 andra trycker till vinylen så den blir slät.

Nu ska jag iaf ut och lacka Audi ringarna i fronten mattsvarta, sen göra rent bilen eller iaf framförallt fälgarna! big_smile
Sen kommer eventuellt Fredrik Från Stanceit.se förbi och lämnar några dekaler som ska på bilen smile
Och efter det är det "bilträff" som vanligt varje onsdag smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 140 Inlägg
12 juni 2013
longcat skrev:
figge_stunter skrev:
longcat skrev:

Räcker att du skaffar en vän som hjälper dig med huven och taket, resten löser du själv smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
longcat skrev:
figge_stunter skrev:

Räcker att du skaffar en vän som hjälper dig med huven och taket, resten löser du själv smile

De tror jag säkert att han gör, men för att vara på den säkra sidan så är de alltid bäst å ha några extra händer tongue

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

948 Inlägg
12 juni 2013
Röstar på den blåa! big_smile

Volkswagen Polo 6r 2010 OEM+
PROJEKT-TRÅDEN

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
Rillependent skrev:

Ställningen är just nu: 2st BLÅ - 15st RÖD (ungefär)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

948 Inlägg
12 juni 2013
figge_stunter skrev:
Rillependent skrev:

Räkna mig som 14 då! big_smile

Volkswagen Polo 6r 2010 OEM+
PROJEKT-TRÅDEN

2 140 Inlägg
12 juni 2013
Red is the way to go, ask me i know?! wink

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
Rillependent skrev:
figge_stunter skrev:
Rillependent skrev:

Räkna mig som 14 då! big_smile

hahah de vill du va!? xD Jag går nog efter rösterna, dock så har ju mattmetallic röd alltid varit tanken med bilen, men vi får se cool

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

357 Inlägg
12 juni 2013
Jag gillar den blåa som fan, men den "framtidsbilden" du gjorde var ju så jävla grym med 0.06orna så jag måste nästan rösta rött, men för att jämna ut det så blått blir det, eller?
får man rösta på båda? tongue

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
AntrE skrev:
Red is the way to go, ask me i know?! wink

Ja och jag blir nästan lite sugen på rött nu när jag såg din tokfeta merca! wink

longcat skrev:
Jag gillar den blåa som fan, men den "framtidsbilden" du gjorde var ju så jävla grym med 0.06orna så jag måste nästan rösta rött, men för att jämna ut det så blått blir det, eller?

Hmm, 1 röst på varje är samma som att inte rösta alls, gör ju ingen skillnad direkt wink Du FÅR rösta på båda, men det bästa e om du väljer 1 färg! wink

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
Funderar faktiskt på om jag ska göra en ny bild i photoshop nu när man har dom nya hjulen på... men ska fälgarna vara silvriga eller vilken färg ska dom ha?

Säg tex Röd med guldiga fälgar eller blå med gråa fälgar eller vad ni nu kan tyckas vara snyggt wink

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

357 Inlägg
12 juni 2013
figge_stunter skrev:
longcat skrev:

Hmm, 1 röst på varje är samma som att inte rösta alls, gör ju ingen skillnad direkt wink Du FÅR rösta på båda, men det bästa e om du väljer 1 färg! wink

jo, jag vet att det inte gör någon skillnad, men vafan nu gör du det ju jobbigt för mig tongue
om vi säger såhär då!
Blått tills du lyckas fixa 0.06orna och sen rött när du har dem? wink

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
longcat skrev:
figge_stunter skrev:
longcat skrev:

jo, jag vet att det inte gör någon skillnad, men vafan nu gör du det ju jobbigt för mig tongue
om vi säger såhär då!
Blått tills du lyckas fixa 0.06orna och sen rött när du har dem? wink

haha okej, de går jag med på!

3st BLÅ - 16 RÖD
Senast redigerat av figge_stunter (12 juni 2013)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

3 627 Inlägg
12 juni 2013
Jag står fast vid mitt och nu har jag även sagt det personligen vilket borde vara som 15 röster? Så det står 3st BLÅ - 30 RÖD? wink

Fälgarna är svåra dock! BaByblå kanske? big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Jag står fast vid mitt och nu har jag även sagt det personligen vilket borde vara som 15 röster? Så det står 3st BLÅ - 30 RÖD? wink

Fälgarna är svåra dock! BaByblå kanske? big_smile

Haha jag tror faktiskt DU får va den sista att rösta, känner mig hyffsat säker på röd just nu... hellre 3 haters och 17 lovers än tvärt om! wink haha Jag gillar både färgerna, men altid kul att vara lite "unik" smile

Nu däremot kan ni som sagt få lösta på fälgfärg som ska passa ihop med den mattmetallic röda vinylen.

Film på vinylen:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … Tknh1kxpfk
Och för er som inte orkar kolla när dom wrappar den så kan ni börja kolla på 2.10 ungefär smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Sök