Inför: Meet of the Month #2 - 1/6

Caylon Bayerische Motoren Werke
15 maj 2013 · 271 Inlägg

I'll be there!! big_smile

BMW M3 E92 (2008)
SuKO
16 maj 2013 · 87 Inlägg

För att minska risken för eventuella olyckor med tex börngummi på andras bilar,stenskott och diverse undrar jag här hur många som är intresserade av att ha en så kallad "Burnbox"?
Då jag själv kan vara på träffen en stund innan och placera ut konor/avspärrningsband för bilar som vill leka av sig lite?

Kommer med M3an lutar det åt btw;)

Dirtymike
16 maj 2013 · 1 532 Inlägg

SuKO skrev:
För att minska risken för eventuella olyckor med tex börngummi på andras bilar,stenskott och diverse undrar jag här hur många som är intresserade av att ha en så kallad "Burnbox"?
Då jag själv kan vara på träffen en stund innan och placera ut konor/avspärrningsband för bilar som vill leka av sig lite?

Kommer med M3an lutar det åt btw;)

Varför inte leda alla börn sugna in till MC Donalds parkeringen så dom kan börna på rakan vid slänten?

Jeep J20 (1978)
Aerodynamik ...
16 maj 2013 · 7 120 Inlägg

SuKO skrev:
För att minska risken för eventuella olyckor med tex börngummi på andras bilar,stenskott och diverse undrar jag här hur många som är intresserade av att ha en så kallad "Burnbox"?
Då jag själv kan vara på träffen en stund innan och placera ut konor/avspärrningsband för bilar som vill leka av sig lite?

Kommer med M3an lutar det åt btw;)

Det skulle vara perfekt, speciellt om folk kan mota bort gamla sura 740s och liknande farkoster!

CarpeDiem German Engineering
16 maj 2013 · 9 081 Inlägg

Synd att det krockar med Västerås-träffen hmm

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
BoostGuy
19 maj 2013 · 953 Inlägg

Synd att detta krockar med ARNs träff i skara

Mr_Felix
20 maj 2013 · 134 Inlägg

Dyker upp med imprezan!

Gloremir hmmmm
20 maj 2013 · 1 094 Inlägg

Dyker upp, Impreza Type R

https://www1.garaget.org/archive/24/23809/330026/large_330026-3119223.jpg

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
22 maj 2013 · 419 Inlägg

Inför nästa Mom....
Skaffa fin bils parkering så kan nog detta va intressant att visa upp fast med "Stålbur runt omkring"....
Om jag lyckas få hit dom....

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1968419

Senast redigerat av Grand_voyager (23 maj 2013)

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Mickius
22 maj 2013 · 4 670 Inlägg

Grand_voyager skrev:
Inför nästa Mom....
Skaffa fin bils parkering så kan nog detta va intressant att visa upp fast med "Stålbur runt omkring"....

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1968419

Måste bara fråga vad är så speciellt med denna bilen då du länkar till din egna bil? O väldigt ofta länkar till den?

Senast redigerat av mickius (22 maj 2013)

HotRod27
23 maj 2013 · 14 Inlägg

mickius skrev:

Grand_voyager skrev:
Inför nästa Mom....
Skaffa fin bils parkering så kan nog detta va intressant att visa upp fast med "Stålbur runt omkring"....

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1968419

Måste bara fråga vad är så speciellt med denna bilen då du länkar till din egna bil? O väldigt ofta länkar till den?

Skapligt dekaltrimmad.

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
23 maj 2013 · 419 Inlägg

HotRod27 skrev:

mickius skrev:

Grand_voyager skrev:
Inför nästa Mom....
Skaffa fin bils parkering så kan nog detta va intressant att visa upp fast med "Stålbur runt omkring"....

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1968419

Måste bara fråga vad är så speciellt med denna bilen då du länkar till din egna bil? O väldigt ofta länkar till den?

Skapligt dekaltrimmad.

Hehehhee han fått mkt från alla håll från hela världen och jag har jobbat på att få dit dom.... Pust stånk o stön....
Och än är det inte slut på det..... Fick senast i fredags från Jakarta innan vi lämnade sverige....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
alexandersalle
24 maj 2013 · 44 Inlägg

Självklart man kommer, förra träffen va riktigt bra med mycket bilar

JoeyJ
24 maj 2013 · 502 Inlägg

Grand_voyager skrev:

HotRod27 skrev:

mickius skrev:
Måste bara fråga vad är så speciellt med denna bilen då du länkar till din egna bil? O väldigt ofta länkar till den?

Skapligt dekaltrimmad.

Hehehhee han fått mkt från alla håll från hela världen och jag har jobbat på att få dit dom.... Pust stånk o stön....
Och än är det inte slut på det..... Fick senast i fredags från Jakarta innan vi lämnade sverige....

fattade ingenting av det där, kan du få två koenigsegg till MoM-träffen eller vad menar du?

XphyxiusX
24 maj 2013 · 48 Inlägg

JoeyJ skrev:

Grand_voyager skrev:

HotRod27 skrev:

Skapligt dekaltrimmad.

Hehehhee han fått mkt från alla håll från hela världen och jag har jobbat på att få dit dom.... Pust stånk o stön....
Och än är det inte slut på det..... Fick senast i fredags från Jakarta innan vi lämnade sverige....

fattade ingenting av det där, kan du få två koenigsegg till MoM-träffen eller vad menar du?

HAHAHAHA

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
Dirtymike
25 maj 2013 · 1 532 Inlägg

JoeyJ skrev:

Grand_voyager skrev:

HotRod27 skrev:

Skapligt dekaltrimmad.

Hehehhee han fått mkt från alla håll från hela världen och jag har jobbat på att få dit dom.... Pust stånk o stön....
Och än är det inte slut på det..... Fick senast i fredags från Jakarta innan vi lämnade sverige....

fattade ingenting av det där, kan du få två koenigsegg till MoM-träffen eller vad menar du?

Han menade dekalerna

Jeep J20 (1978)
oskartheman
25 maj 2013 · 53 Inlägg

JoeyJ skrev:

Grand_voyager skrev:

HotRod27 skrev:

Skapligt dekaltrimmad.

Hehehhee han fått mkt från alla håll från hela världen och jag har jobbat på att få dit dom.... Pust stånk o stön....
Och än är det inte slut på det..... Fick senast i fredags från Jakarta innan vi lämnade sverige....

fattade ingenting av det där, kan du få två koenigsegg till MoM-träffen eller vad menar du?

Hahah!

Thedriftking
25 maj 2013 ·

mickius skrev:

Grand_voyager skrev:
Inför nästa Mom....
Skaffa fin bils parkering så kan nog detta va intressant att visa upp fast med "Stålbur runt omkring"....

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1968419

Måste bara fråga vad är så speciellt med denna bilen då du länkar till din egna bil? O väldigt ofta länkar till den?

Tror han tycker det är coolt att han åker gumball m.m , länkar samma skit i varenda jävla tråd -.-
En dekaltrimmad lexus hör inte hemma där tycker jag ändå.. ^^

Jag Kommer iaf på träffen smile

Senast redigerat av Thedriftking (25 maj 2013)

Dirtymike
25 maj 2013 · 1 532 Inlägg

Thedriftking skrev:

mickius skrev:

Grand_voyager skrev:
Inför nästa Mom....
Skaffa fin bils parkering så kan nog detta va intressant att visa upp fast med "Stålbur runt omkring"....

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1968419

Måste bara fråga vad är så speciellt med denna bilen då du länkar till din egna bil? O väldigt ofta länkar till den?

Tror han tycker det är coolt att han åker gumball m.m , länkar samma skit i varenda jävla tråd -.-
En dekaltrimmad lexus hör inte hemma där tycker jag ändå.. ^^

Jag Kommer iaf på träffen smile

Äh det är väl coolt tycker jag. Nahe oki betalar man priset för att vara med så får du åka vad du vill typ, dels så tycker jag hans Lexus absolut klassar in i Gumball.

Jeep J20 (1978)
Thedriftking
25 maj 2013 ·

Dirtymike skrev:

Thedriftking skrev:

mickius skrev:

Måste bara fråga vad är så speciellt med denna bilen då du länkar till din egna bil? O väldigt ofta länkar till den?

Tror han tycker det är coolt att han åker gumball m.m , länkar samma skit i varenda jävla tråd -.-
En dekaltrimmad lexus hör inte hemma där tycker jag ändå.. ^^

Jag Kommer iaf på träffen smile

Äh det är väl coolt tycker jag. Nahe oki betalar man priset för att vara med så får du åka vad du vill typ, dels så tycker jag hans Lexus absolut klassar in i Gumball.

Ja visst får man åka va man vill men de verkar som att han tror att vi ser han som en Gud eller nått, kolla hans skrivna inlägg, 85% typ innehåller tjat om hans bil och att han ska åka gumball.

En bekants enzo platsar mer in där..


Nog om detta! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang