Eftersnack: Västerviksträffen #1 11/5 - 2013

VVT
12 maj 2013 · 13 Inlägg

Då var första träffen avslutad och vi i VVT är helnöjda! Allt rullade på bra under kvällen och riktigt roligt att se så mycket folk i lilla Västervik! Vi åkte upp till C-O/MAXI klockan 02:00 och plockade upp det lilla skräpet som fanns. Mycket trevlig kväll! Hoppas vi ses nästa månad!
https://www.facebook.com/events/171595906323922
//VVT

t0v3 Kungen
12 maj 2013 · 9 Inlägg

Dåligt med bilar tyckte jag ! sad

Volvo V70 "Stora grå" (2008)
Skoda Fabia "Lilla Blå" (2004)
Citroën C3 "Apelsinen" (2003)
Trimcim
12 maj 2013 · 20 Inlägg

jo, jämfört med norrköping till exempel så är det ju ett mindre antal bilar. men sen har de ju bara vart 3-4 träffar i västervik innan. och runt om västervik så är ju hälften vatten, det ligger vid kusten. folk kommer inte från det hållet.
jag tyckte det var mycket action, det var stor procent av bilarna som bjöd på sig själva.

BMW e36 330 (325) "Pea" (1993)
mikael_86
12 maj 2013 · 860 Inlägg

det va rätt jävla mkt bilar som kom för att bara vara västerviks komun\län.... det är ju inte lika stort som MOM träffen och sånt men dom har å andra sidan hållt på ett par år med så det är lite mer kännt.... sen va de en jäkla trevlig körning o uppvisning av TEAM KRAFTLÖS och några fler....

Volvo V70 D4 Momentum 2016 "Svarten" (2016)
BMW 330D XDrive "Svart räsern" (2014)
Volkswagen VW Polo R WRC 2014 "Mini räsern" (2014)
t0v3 Kungen
12 maj 2013 · 9 Inlägg

iof är detta första träffen för i år, men Förra året var det med bilar att fota tyckte jag smile Men det var en trevlig kväll! Hoppas folk skötte sig och inte slängde ALLT för mkt skräp runt sig smile

Citroën C3 "Apelsinen" (2003)
Skoda Fabia "Lilla Blå" (2004)
Volvo V70 "Stora grå" (2008)
BillyRawKid Only the destiny can judge me
12 maj 2013 · 29 Inlägg

Lite bättre sammanhållning på de för dom som e kvar längre hade inte skadat. Annars va de en bra start på året:-)

Aerodynamik ...
12 maj 2013 · 7 120 Inlägg

Lite för få fina bilar, annars helt ok..

Trimcim
12 maj 2013 · 20 Inlägg

tyvär så går det inte få sammanhållning. om vi e på lucerna och en grupp med människor ska åka o äta en snabbis så dom rör sig mot bilen. då börjar det tydligen brinna i trosorna på alla och man hör folk skrika "VAR SKA VI?" "VAR E VI PÅ VÄG?" sen blir det flodvågor med folk som rullar ut från lucerna. påväg nånstans... lite tråkigt var det när lucerna gick från livat till ganska dött på 20 minuter... det blev ju dock återträff vid racet i almvik för dom som snappat upp det. hur eller hur, en bra kväll över lag smile

BMW e36 330 (325) "Pea" (1993)
mikael_86
12 maj 2013 · 860 Inlägg

jo de va många som drog efter ett tag.... men vart fan va polisen nån stanns??? såg dom 3ggr en gång vid maxi o en gång på E22an då han stannade en lastbil och en gång vid 7eleven med släp på där bak....

BMW 330D XDrive "Svart räsern" (2014)
Volvo V70 D4 Momentum 2016 "Svarten" (2016)
Volkswagen VW Polo R WRC 2014 "Mini räsern" (2014)
Trimcim
12 maj 2013 · 20 Inlägg

polisen var inte förberedda. det kommer dom dock vara nästa gång.

BMW e36 330 (325) "Pea" (1993)
HEATSEEKER
12 maj 2013 · 198 Inlägg

Va en bra träff, mycke bilar! Hur skötte sig folket vid Maxi? Kan vi räkna med en bom där me eller börjar folk fatta?

VVT
12 maj 2013 · 13 Inlägg

På C-O var det inte alls mycket burkar och skit, det tog 10min att bara städa upp där lite snabbt, på maxi var det lite mer skit men det tog vi också upp.
Sen har vi några som inte kunde vara vuxna under EN kväll och började förstöra kundvagnar och skruva ner lampor uppe vid MAXI.. Ni kan stanna hemma nästa gång.

BillyRawKid Only the destiny can judge me
12 maj 2013 · 29 Inlägg

Tycker de e lite dåligt me bilder/Filmer;) jag nglömde min kamera självklart xD men kommer me tills nästa gång.

t0v3 Kungen
12 maj 2013 · 9 Inlägg

BillyRawKid skrev:
Tycker de e lite dåligt me bilder/Filmer;) jag nglömde min kamera självklart xD men kommer me tills nästa gång.

Finns bilder på fb, och jag kommer ladda upp några här på garaget också smile

Citroën C3 "Apelsinen" (2003)
Skoda Fabia "Lilla Blå" (2004)
Volvo V70 "Stora grå" (2008)
BillyRawKid Only the destiny can judge me
12 maj 2013 · 29 Inlägg

t0v3 skrev:

BillyRawKid skrev:
Tycker de e lite dåligt me bilder/Filmer;) jag nglömde min kamera självklart xD men kommer me tills nästa gång.

Finns bilder på fb, och jag kommer ladda upp några här på garaget också smile

Såg dom:) såg att många va igång o fota o filma men inte så många som har kommit upp. Lite nyfiken om min 9-5 kom me på nån. Såg att du hade en där man fick se lite av fronten:) Kan se om ja hittar dej om du kommer till Mom 1 juni så kan du fota:D

t0v3 Kungen
12 maj 2013 · 9 Inlägg

BillyRawKid skrev:

t0v3 skrev:

BillyRawKid skrev:
Tycker de e lite dåligt me bilder/Filmer;) jag nglömde min kamera självklart xD men kommer me tills nästa gång.

Finns bilder på fb, och jag kommer ladda upp några här på garaget också smile

Såg dom:) såg att många va igång o fota o filma men inte så många som har kommit upp. Lite nyfiken om min 9-5 kom me på nån. Såg att du hade en där man fick se lite av fronten:) Kan se om ja hittar dej om du kommer till Mom 1 juni så kan du fota:D

Jasså var de din bil ? smile
Jag ska försöka ta mig dit! hittar jag skjuts upp så kommer jag och då kan jag ta lite bilder på ditt åk ! smile

Skoda Fabia "Lilla Blå" (2004)
Citroën C3 "Apelsinen" (2003)
Volvo V70 "Stora grå" (2008)
BillyRawKid Only the destiny can judge me
12 maj 2013 · 29 Inlägg

t0v3 skrev:

BillyRawKid skrev:

t0v3 skrev:

Finns bilder på fb, och jag kommer ladda upp några här på garaget också smile

Såg dom:) såg att många va igång o fota o filma men inte så många som har kommit upp. Lite nyfiken om min 9-5 kom me på nån. Såg att du hade en där man fick se lite av fronten:) Kan se om ja hittar dej om du kommer till Mom 1 juni så kan du fota:D

Jasså var de din bil ? smile
Jag ska försöka ta mig dit! hittar jag skjuts upp så kommer jag och då kan jag ta lite bilder på ditt åk ! smile

Japp:) hoppas:D ska försöka komma i tid dit me hehe:D

t0v3 Kungen
12 maj 2013 · 9 Inlägg

BillyRawKid skrev:

t0v3 skrev:

BillyRawKid skrev:

Såg dom:) såg att många va igång o fota o filma men inte så många som har kommit upp. Lite nyfiken om min 9-5 kom me på nån. Såg att du hade en där man fick se lite av fronten:) Kan se om ja hittar dej om du kommer till Mom 1 juni så kan du fota:D

Jasså var de din bil ? smile
Jag ska försöka ta mig dit! hittar jag skjuts upp så kommer jag och då kan jag ta lite bilder på ditt åk ! smile

Japp:) hoppas:D ska försöka komma i tid dit me hehe:D

Ser du mig där uppe, får du knacka mig på axeln så de blir några bilder smile

Skoda Fabia "Lilla Blå" (2004)
Citroën C3 "Apelsinen" (2003)
Volvo V70 "Stora grå" (2008)
BillyRawKid Only the destiny can judge me
12 maj 2013 · 29 Inlägg

t0v3 skrev:

BillyRawKid skrev:

t0v3 skrev:

Jasså var de din bil ? smile
Jag ska försöka ta mig dit! hittar jag skjuts upp så kommer jag och då kan jag ta lite bilder på ditt åk ! smile

Japp:) hoppas:D ska försöka komma i tid dit me hehe:D

Ser du mig där uppe, får du knacka mig på axeln så de blir några bilder smile

Deal;)

Linte93
12 maj 2013 · 1 Inlägg

Ihop plock från gårdagen
http://www.youtube.com/watch?v=LdPhcmSAezY

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang