Inpassning av kjolpaket mm

GeneralStrong
14 maj 2013 · 24 Inlägg

tpc_ skrev:
Har BLP kitet på min s60 med och passformen på fronten var allt annat än bra.ena kanten mot hjulhuset fick jag såga till för att få en rund form så hjulhuset ser normalt ut.samt värma fronten med värmepistol för att forma om den och spänna den upp mot huven.går om man är försiktig.

Samt fila ur och spackla sargen runt lyktorna.

Är nog bland dom snyggare kiten annars.men som sagt passformen lämnar en del att önska.

dom andra delarna passade relativt bra annars eller?

jo jag har fastnat för det med, men alltid är det ju nått som inte är som det ska..

du har inga bilder på nära du monterade ditt?

Senast redigerat av GeneralStrong (14 maj 2013)

tpc_
15 maj 2013 · 516 Inlägg

GeneralStrong skrev:

tpc_ skrev:
Har BLP kitet på min s60 med och passformen på fronten var allt annat än bra.ena kanten mot hjulhuset fick jag såga till för att få en rund form så hjulhuset ser normalt ut.samt värma fronten med värmepistol för att forma om den och spänna den upp mot huven.går om man är försiktig.

Samt fila ur och spackla sargen runt lyktorna.

Är nog bland dom snyggare kiten annars.men som sagt passformen lämnar en del att önska.

dom andra delarna passade relativt bra annars eller?

jo jag har fastnat för det med, men alltid är det ju nått som inte är som det ska..

du har inga bilder på nära du monterade ditt?

Ja de andra var hyfsade.lite små fix bara.

Inga bra på var och hur justeringarna gjordes tyvärr

Bygger Volvo S60 RWD för dragrace http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262890
Volvo S60 "T5 RWD" (2004)
GeneralStrong
15 maj 2013 · 24 Inlägg

tpc_ skrev:

GeneralStrong skrev:

tpc_ skrev:
Har BLP kitet på min s60 med och passformen på fronten var allt annat än bra.ena kanten mot hjulhuset fick jag såga till för att få en rund form så hjulhuset ser normalt ut.samt värma fronten med värmepistol för att forma om den och spänna den upp mot huven.går om man är försiktig.

Samt fila ur och spackla sargen runt lyktorna.

Är nog bland dom snyggare kiten annars.men som sagt passformen lämnar en del att önska.

dom andra delarna passade relativt bra annars eller?

jo jag har fastnat för det med, men alltid är det ju nått som inte är som det ska..

du har inga bilder på nära du monterade ditt?

Ja de andra var hyfsade.lite små fix bara.

Inga bra på var och hur justeringarna gjordes tyvärr

ah okej hmm
men tack för tipsen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang