Stylingtips till en BMW E46 M3

-BMW-Motorsport- ///M-Power
27 maj 2013 · 1 032 Inlägg

Tjena!

Jag funderar lite på ett framtida projekt med en BMW E46 M3 men vet inte riktigt vad man kan göra för skoj stylingmässigt med en sån eftersom jag vill ha nått som sticker ut ur mängden. Man får säkert en grymt bra bil för pengarna, sen ett kompressorkitt på det så har man över 500hk.

Men är där någon som har nått förslag på vad man kan göra för nått snyggt med en sådan kärra? smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/151/150658/150658-84b1830a5e01a68b1b71d2dd584af874.jpg
Denna är ju riktigt grym men kanske lite väl diskret, funderar på om man skulle monterat ett GTR-kitt men vet inte riktigt hur det hade blivit med ett sånt.

Mvh Johan

Volvo S40 T4 (Rydell Edition) "BTCC-Replika" (1999)
BMW E46 M3 "Time Attack Projekt" (2002)
BMW E30 320iM Coupé "M3 Sport Evolution" (1987)
mateart
1 juni 2013 · 246 Inlägg

snygg bil personligen så tycker jag att hålla den clean med lite små grejer bara(dvs stance svarta bromsok kanske csl vinge tonade baklyktor)o kläm på med diskret motivlack som speglar lite vem du e eller vad du vill uppnå med bilen etc smile

eller slå på stort breddning extrem lack och jäkla fälgar smile

www.facebook.com/motivlack
följ gärna min projekt tråd som kommer bli den fetaste och galnaste g35an i sverige http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=308976
gå gärna in på bilen o rösta vad du tycker med;)
Infiniti g35 "project-stance" (2005)
-BMW-Motorsport- ///M-Power
1 juni 2013 · 1 032 Inlägg

mateart skrev:
snygg bil personligen så tycker jag att hålla den clean med lite små grejer bara(dvs stance svarta bromsok kanske csl vinge tonade baklyktor)o kläm på med diskret motivlack som speglar lite vem du e eller vad du vill uppnå med bilen etc smile

eller slå på stort breddning extrem lack och jäkla fälgar smile

Okej tack för din åsikt. Det är ju det att jag funderar på att sätta ett GTR-kitt på en sådan och kanske göra den rätt clean ändå smile

Volvo S40 T4 (Rydell Edition) "BTCC-Replika" (1999)
BMW E30 320iM Coupé "M3 Sport Evolution" (1987)
BMW E46 M3 "Time Attack Projekt" (2002)
mateart
1 juni 2013 · 246 Inlägg

-BMW-Motorsport- skrev:

mateart skrev:
snygg bil personligen så tycker jag att hålla den clean med lite små grejer bara(dvs stance svarta bromsok kanske csl vinge tonade baklyktor)o kläm på med diskret motivlack som speglar lite vem du e eller vad du vill uppnå med bilen etc smile

eller slå på stort breddning extrem lack och jäkla fälgar smile

Okej tack för din åsikt. Det är ju det att jag funderar på att sätta ett GTR-kitt på en sådan och kanske göra den rätt clean ändå smile

jade hade vart nice:) o ha den helsvart eller möjligt vis gråsmile

www.facebook.com/motivlack
följ gärna min projekt tråd som kommer bli den fetaste och galnaste g35an i sverige http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=308976
gå gärna in på bilen o rösta vad du tycker med;)
Infiniti g35 "project-stance" (2005)
-BMW-Motorsport- ///M-Power
1 juni 2013 · 1 032 Inlägg

mateart skrev:

-BMW-Motorsport- skrev:

mateart skrev:
snygg bil personligen så tycker jag att hålla den clean med lite små grejer bara(dvs stance svarta bromsok kanske csl vinge tonade baklyktor)o kläm på med diskret motivlack som speglar lite vem du e eller vad du vill uppnå med bilen etc smile

eller slå på stort breddning extrem lack och jäkla fälgar smile

Okej tack för din åsikt. Det är ju det att jag funderar på att sätta ett GTR-kitt på en sådan och kanske göra den rätt clean ändå smile

jade hade vart nice:) o ha den helsvart eller möjligt vis gråsmile

Ja precis smile Jag funderar på det och kanske svarta fälgar på det. Jag tycker det är riktigt grymt och snyggt med widebodykit (beror såklart på vilken bil också) det enda är att jag vill att den ska sticka ut en del men ändå vara rätt så clean smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang