7095
Sök

Är det bra komp?

773 Inlägg
2 juni 2013
Trådstartare
hej komptesta min 240 nu och det var runt 14kg i varje cylinder sen skulle jag testa kolvrings test och hälde i olja sen gjorde vi och mätar jävlan flögåthelvetet så kolvringarna är täta iaf 14kg i kall komp är väll okej toppen är planad också.

motorn är b230f
Senast redigerat av tvedberg (2 juni 2013)

2 174 Inlägg
2 juni 2013
tvedberg skrev:
hej komptesta min 240 nu och det var runt 14kg i varje cylinder sen skulle jag testa kolvrings test och hälde i olja sen gjorde vi och mätar jävlan flögåthelvetet så kolvringarna är täta iaf 14kg i kall komp är väll okej toppen är planad också.

motorn är b230f

Vet du hur man bygger en mening ?

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
2 juni 2013
hangman skrev:
tvedberg skrev:

motorn är b230f

hangman, kika högst upp till vänster på sidan så står det "Logga ut", tryck där och kom aldrig tillbaka. Jag ser nämligen ingen mening med att du ska vara i forumet om du ändå inte tänker hjälpa till med folks frågor...?

Om du har så svåra lässvårigheter att du inte förståd trådskaparens fråga så hänvisar jag dig till http://www.dyslexiforeningen.se och ber om ursäkt för att jag bad dig logga ut.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

773 Inlägg
2 juni 2013
Trådstartare
hangman skrev:
tvedberg skrev:

motorn är b230f

nej kan du hjälpa mig

Sök