mittonen skrev:
it_mutt skrev:
knugen91 skrev:
men då e där en sak som jag inte fattar jag vet en del folk som har audi och dom har kört med öppen dumpventil i några år UTAN några problem. varför går inget isönder på deras bilar dom har ju också lmm och katalysator jag vet även andra bilar som kör med öppen dump utan några problem och jag har haft de på min innan i ca en månad utan några problem också. jag vet att de e något man riskerar men tydligen så e där en hel del bilar som klarar sej felfritt. hade jag haft råd så hade jag självklart köpt lite dyrare o bättre saker och bilen hade troligtvis varit färdig stylad och trimmad lite också. när jag har monterat på en racekatt så kommer jag trycka i en hybrid dumpventil istället och en lmm kan man alltid hitta billigt eller gratis någonstans om den blir kass.
lathet om min dyslexi nja kanske lite men jag e också osäker på var jag ska sätta punkt och sånt plus att jag har skit svårt att konsentrera mej på vissa saker i och med min adhd hade ni kännt mej så hade ni fattat varför jag e som jag e
Det finns folk som överlevt att deras fallskärm inte öppnats när de hoppat ut ur ett flygplan också. Skulle du testa det med?
Så ett menisko liv är lika mkt värt som en lmm? Du ska nog försöka dig på att förgylla ditt liv lite. ! Han skrev att han skiter i om de tar på lmm. ja fick lmm av en polare varför skulle inte han kunna få en av en polare. Försök svara på de han undrar istället för o börja klaga på stavning.
(Hoppas de är möe stavfel o inga punkter eller något så kanske ni ska anmäla mig för de är för jobbigt för er att läsa)!!!!
Har han blivit anmäld för att det är jobbigt att läsa? Var fick du det ifrån? Du förstod inte poängen där och du förstår uppenbarligen inte min poäng heller. Om du genuint tror att min mening var att jämställa ett människoliv med värdet på en LMM, så ska du nog gå om grundskolan, och samtidigt lägga lite extra energi på läsförståelse.
Det är en typisk gorg-inställning det du och TS bedriver. Istället för att göra rätt, så ska man, likt en envis åsna, göra som man vill och har bestämt sig för.
TS har gång på gång fått höra hur han ska göra. Trots det så ska det envisas med att göra "fel". "Andra har ju..." Ja, andra har ju också överlevt att deras fallskärm inte öppnas när de hoppar ut ur ett flygplan (Ja jag tänker använda den liknelsen, det är ingen jämförelse, utan en liknelse).
Folk ger hjälp, i form av; "Så ska du inte göra, gör såhär istället". Problemet är att den hjälpen vill många, TS inkluderat, inte ha, för "det är inte så jag vill göra". Nej, men då får man också ta att det är all hjälp man får.
Men, TS kommer antagligen göra som han vill iaf, med risken för att vi får se en tråd i just den stil som
Mack undanbad sig.