12 juni 2013
Trådstartare
känner att jag inte ha full koll på vissa saker med bil bygget jag håller på med
ha aldrig tänkt en tanke på magnetventilen alls frånsett idag när jag ringde till dynotech och bokade tid för mappning
hade dålig mottagning så ä inte 100 på vad han sa
men jag ha satt in ett link sprut i den med 4 bars mappsensor, hade boost control i den innan som jag slet ut nu
så nu undra jag ä boost controllen istället för magnetventilen eller ä dom ihop kopplade på nå sett eller sitter kvar någonstans och ä inkopplad som den så så jag inte behöver bry mig om den? gissar att jag kommer att behöva den nu iallafall?
kan det vara den det var fel på när jag ibland tappade ladd från 1,2 till 0,8 men ibland ytterst få ggr laddade den som den skulle, och ibland tvär fick den 1,2 i ca 1 sek
ber om ursäkt om det ä luddigt skrivet säga bra till om ni inte förstå hur jag mena så ska jag försöka förklara bättre
vore tacksam för snabbt svar ha inte så långe på mig att beställa något om jag måste innan den ska in på mapp
mvh
Fixade en bättre rubrik.
mvh jonTe/moderator