Totalrenoverar/ custombygger min vw bubbla! Den ska bland annat sänkas, breddas och lackas. Originalfälgarna ska breddas. Jag ska bygga eget avgassystem,egen inredning, montera ljud. Det blir en hel del olika saker. Målet är att... Visa mer
Satan va frän! Måste kännas fett som fan att åka en bil man i princip byggt själv! Men du behövde inte laga nån rost i golvet? Prem lagd såklart!
tacktack! ja, det blir en speciell känsla! Jag fick göra nya trösklar, dom fanns knappt kvar. Har även lagat hål i bagageutrymmet och under soffan. Annars har golvet klarat sig fint
Nu var det ett tag sen något hände, ber om ursäkt för det. Men nu ska jag komma igång igen Här är en av lyktorna som ska monteras senare. Angel eyes
Här är själva hållaren till lyktan, den som ska skruvas i skärmen alltså. Tänkte göra en liten mall till den så jag vet hur jag ska såga i skärmen sen
En dålig bild på mallen jag gjorde, får hoppas att det blir lite lättare att montera lyktorna med denna sen
Det blev bara ett litet inlägg här idag, men ska somsagt komma igång ordentligt nu igen. Jag har även bestämt mig för att jag dissar kromfälgarna och breddar mina plåtisar ordentligt istället. Så om någon har erfarenheter eller vet någon bra guide får ni gärna kommentera!