Köpte mina hjul begagnade när jag skulle fylla luft fan jag en punktering på ena hjulet så pratade med han jag köpte dom av för han hade ej nämnt det utan sagt att dom var bra och jag hade missat det helt så han stog för kostnaden av punkteringen kostade honom 200kr så nej det är biligt att laga däck
Idag när jag köpte 4 stycken sommardäck så var det ett däck som var pyspunka på. Det är dessa däck. 4 bult volvo 850 för 500 kr. Bra däck.
Men hur lagar jag detta hål? Jag vill inte gå till verkstäder då dem tar alldeles för mycket. De tar ca 500 kr per däck bara för att laga, dvs kränga av däcket och reparera slangen och sedan trä på däcket igen.
Jag kan fixa din punktering för 300kr om du kommer hit med hjulet löst. Du bör tycka att det är snorbilligt med tanke på att din lokala firma vill ha 1000kr i klinikavgift samt 500kr för att göra jobbet.
Hahaha vilken jäkla tråd alltså 3 sidor där folk försöker övertyga TS om att gå till däckverkstad ! hoppas han tar sej dit i alla fall så det jäkla däcket får sej en omgång o blir lagat
Har du bytt till sommarluft i däcken? Ofta ett problem när man får pyspunka är att folk inte byter luft då. Speciellt vårluften är det sämsta man kan ha i däcken. Så Byt luft i dina andra däck, annars blire dyyyrt.
Har du bytt till sommarluft i däcken? Ofta ett problem när man får pyspunka är att folk inte byter luft då. Speciellt vårluften är det sämsta man kan ha i däcken. Så Byt luft i dina andra däck, annars blire dyyyrt.