Gasvajer opel manta b sökes

To fast yellow manta
25 juli 2013 · 23 Inlägg

sökes gasvajer opel manta b .motor är års mod 1984

Pappa_Glenn
25 juli 2013 · 55 Inlägg

du kan ta från ascona b och från rekord e tror även omega har liknade.. kanske lite andra längder.. men ska funka lika väl big_smile

Pitebor är djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till den gretiska gudasagans giganter” Så skrev vetenskapsmannen Petrus Stecksenius-Graan från Uppsala i en avhandling år 1731
Opel Ascona B 2.0S "Båpel" (1980)
To fast yellow manta
26 juli 2013 · 23 Inlägg

Tack ja kolla om ja hittar något.

Pappa_Glenn
26 juli 2013 · 55 Inlägg

min jag har är från en rekord e jag har nog kvar orginalet till asconan om jag bara ska söka lite big_smile om du är intresserad.. fast om du har insprutet blir den för kort :S

Pitebor är djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till den gretiska gudasagans giganter” Så skrev vetenskapsmannen Petrus Stecksenius-Graan från Uppsala i en avhandling år 1731
Opel Ascona B 2.0S "Båpel" (1980)
To fast yellow manta
26 juli 2013 · 23 Inlägg

Ska mäta min gasvajer som sitter på bilen, men det blir förkort längd på vajer när man lägger den i spåret, blir ju merän tomgångs läge på motor. kolla vad du har smile

gemini78 Jägermeister
26 juli 2013 · 909 Inlägg

http://www.norrakust.se/ finns i Luleå och får tag i det mesta till gamla oplar, har även begagnade Manta delar.

http://s75550052.einsundeinsshop.de/ses … shopscript har vajrar att beställa under: fuel system.

Mvh

En gång är ingen gång...
Volkswagen Golf "Red Devil" (1988)
Pappa_Glenn
27 juli 2013 · 55 Inlägg

wirens totala längd är 75cm medans höljet är 57. vilket var orginal til ascona b med förgasar motor .. nu har jag insprut så tog den från rekorden jag tog motorn från big_smile

Pitebor är djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till den gretiska gudasagans giganter” Så skrev vetenskapsmannen Petrus Stecksenius-Graan från Uppsala i en avhandling år 1731
Opel Ascona B 2.0S "Båpel" (1980)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang