Känns ändå som att huven lutar uppåt på bilderna, jag hade nog velat sänka den fram om det går. Men jag kan ju å andra sidan inte laga ett rosthål så...
Känns ändå som att huven lutar uppåt på bilderna, jag hade nog velat sänka den fram om det går. Men jag kan ju å andra sidan inte laga ett rosthål så...
Bilderna ljuger, kollat med laser och vattenpass och båda visar att huven lutar ner. Sänker jag den så ser det ut som den är knäckt vid torpeden. Men finns 2-3 cm ifall man vill få ner den. Tror man måste få sido plåtarna och grillen dit för att inte bli lurad ☺
Gick åt hvete med min huv förstärkning. Limmade ju den och justerade formen sedan fixera den så som den skall sitta. Kom dit idag och skulle börja med grillen så lyfte bort huven. Den var stabil och formen perfekt men när jag vände på den hade förstärkningen glidit ut i mitten så det var en liten springa synlig i falsningen. Bara värma med gas så limmet släpper och åtgärda. Tog lös den och rengjorde allt så får jag limma den senare. Där gick halva dagen så det bidde bara en halv del av grillen.