Fick tillverkat andra huvsidan var så sugen på göra luftintaget på sidan men tänkte det är bättre ha båda sidorna klara och göra luftintagen samtidigt. Men nu skall jag koncentrera mig på dörrarna tror jag måste klura ut hur dörren skall öppnas från utsidan. Har funderat på infällda handtag, solenoid, kromlist med dolt handtag eller sidospegel som agerar handtag. Får nog klura ett tag till.
Jo, är nöjd med utseendet nu. Snart slipper man plåt formning och får börja med mekaniska och elektriska prylar istället. Är ju bara 1 dörr, 2 dörrskinn och bakdelen kvar
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
17 april 2016
MR_T skrev:
farbrorbozze skrev:
Blev ju skitbra med huven på plats.
Jo, är nöjd med utseendet nu. Snart slipper man plåt formning och får börja med mekaniska och elektriska prylar istället. Är ju bara 1 dörr, 2 dörrskinn och bakdelen kvar
Tror det skulle göra sig bra med en lätt inåtsvängd grill på den
Tror det skulle göra sig bra med en lätt inåtsvängd grill på den
Tror det blir en rak nu om jag inte lyckas bygga ett verktyg till pressen så jag kan böja dom. Går ju krympa i pressen men då blir det så mycket slipa och polera. Vill ju ha 20-25mm djupa ribbor som är 3-5mm breda.
Otroligt fint arbete, en njutning att följa tråden.
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.