Nu har jag läst färdigt hela projektet. Fasen kunde i släppa ifrån mig det här, sent igår kväll, tidigt i morse, frukostrast och lunch har jag dreglande läst färdigt. Instämmer med alla underdrivna lovord som du fått. Här blir det svetshjälm av och bugar djupt för ett otroligt bygge och tackar för att du så osjälviskt delar med dig av undret som jag och många andra njuter av. Som jag misstänkte kommer att bli en bibel för mig när jag kommer så långt. TACK/Leif
Nu har jag läst färdigt hela projektet. Fasen kunde i släppa ifrån mig det här, sent igår kväll, tidigt i morse, frukostrast och lunch har jag dreglande läst färdigt. Instämmer med alla underdrivna lovord som du fått. Här blir det svetshjälm av och bugar djupt för ett otroligt bygge och tackar för att du så osjälviskt delar med dig av undret som jag och många andra njuter av. Som jag misstänkte kommer att bli en bibel för mig när jag kommer så långt. TACK/Leif
Kul att det uppskattas och tack för dom fina kommentarerna, blev generad så fick läsa hälften med ett öga
Nja, stäng du bägge ögonen och ta åt dig, finns ingen anledning att bli generad, kör bara på som du gjort tidigare så blir vi alla som följer dig nöjda, det som jag skrev var ingen överdrift, snarare tvärtom/Leif
Det finns en transparent färg med rostskyddsmedel i.
Man får se efter att den är finriktad om det blir färg eller bara lack. Kan ju vara riktigt fint om man lyckas slipa den så det ser ut som borstad rostfritt.
Kommer aldrig glömma svetsbränan jag fick då jag brände ihop 4 fälgar i höstas så man hade breddade plåtisar till vintern ja armarna sved då man inte är van svetsa så mycket så stog jag i t-shirt hade inte en tanke på det