Ja, det är helt otroligt... Men jag börjar nästan luta mot att inte ha några bakrutor alls. Den ser jäkligt grym ut utan. Jag förstår ju att utan blir väldigt opraktiskt, men jäkligt fränt. Montera backkamera som är påslagen hela tiden med en fin liten skärm där du tänkt placera innerspegeln? Med möjlighet att slå av förstås.
Dax att börja svetsa fast bakpartiet, tagit lös plåtarna och justerat bilen i våg. Sedan finjustera plåtarna så det inte behövs så mycket spackel.
Vattenpass på ramen och justerat höjd med plåtar mellan pallbockar och bakaxel
Kört plåten i Engelska hjulet så den är slät och fin.
Efter att bilen är i våg så är det korslasern som får stå för räta linjer så man får plåtarna i våg. Måste spänna upp höger skärmen 5mm sedan kan man svetsa lite.
Helt klart skönt när karossen är färdig så man får göra något vettigt 😈
Du vet om att du satt en omöjlig standard för resten av bygget va? Jag garanterar att samtliga följare förväntar sig att du utgår från en klump gjutjärn och handkarvar en motor
Jag vet att du nämnt det, men jag har glöm: Vad blir det för drivlina?
Turbo? No. Balls! Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge "Ecodriving is for poor people"
Du vet om att du satt en omöjlig standard för resten av bygget va? Jag garanterar att samtliga följare förväntar sig att du utgår från en klump gjutjärn och handkarvar en motor
Jag förväntar mig att han börjar med att åka till gruvan...
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Helt klart skönt när karossen är färdig så man får göra något vettigt 😈
Jag vet att du nämnt det, men jag har glöm: Vad blir det för drivlina?
TurbOla skrev:
Godspeaker skrev:
Hahaha ni är allt roliga...... handkarvar hahaha nu fick man sig ett gött skratt.
Och ingenting annat än ekologiskt frigående och handplockade elektroner i batteriet!