Tjuvstartade med prylarna till fjädringen bak Skär ut 40mm plåt så den behöver kallna lite och tänkte att om jag skär den idag är den kall imorgon
Printat ut gångjärn 1 till 1 + lite skärmån på papper och lagt det under ögat på skärmaskin.
Lite värme på kanten av plåten före man startar
Sedan blixtra lite
En bit klar
Där får dom nu stå och svalna lite.
Har som saknat en hammare för att knacka dörrskinn och även en riktsked och råkade hitta lite mer än så i England. Så nu är man redo för finrikta och knacka ihop dörren.
Ett sådant sett med hammare skulle man behöva ibland. Missade du "hålet" i mitten på plåten? Eller det kanske inte skulle vara något där? Är det 20mm eller 30mm plåt?
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
Ett sådant sett med hammare skulle man behöva ibland. Missade du "hålet" i mitten på plåten? Eller det kanske inte skulle vara något där? Är det 20mm eller 30mm plåt?
Tycker man aldrig hittar rätt hammare så det kan ju inte bli för mycket.
40mm plåt, skall fräsa hålet men först svara och borra lite.
Nu jäklar är det rejäla doningar på gång, men försök inte använda det fina riktsetet på 40 mm plåten, så fint som du fått tunnplåten behöver det väl inte riktas Leif
Nu jäklar är det rejäla doningar på gång, men försök inte använda det fina riktsetet på 40 mm plåten, så fint som du fått tunnplåten behöver det väl inte riktas Leif
Hahaha nä tror inte den biter på 40mm.......
Har ju en och annan svets i taket som behöver lite massage
Jag bara försöker skoja lite klart att det finns ställen som behöver masseras lite, vore konstigt annars Har du använt slapping file nån gång, jag har försökt, men det är jäklig svårt Leif
Jag bara försöker skoja lite klart att det finns ställen som behöver masseras lite, vore konstigt annars Har du använt slapping file nån gång, jag har försökt, men det är jäklig svårt Leif
Nej aldrig. Får nog lära mig, kanske testa lite på någon plåt först så man inte sträcker taket för mycket.