Vroomfondel skrev:
pompe90 skrev:
Vroomfondel skrev:
Alltså, dashcams är ju skitbilliga i Sverige också. Visst, man kan spara ganska många procent på att handla från Kina, men i reda pengar rör det sig ju ändå bara om hundralappar.
När jag köpte min kamera från ett svenskt företag beställde jag på söndag kväll och på tisdag kom den med posten. Manualen som följde med var usel, men frågor besvarades blixtsnabbt via mail. Så redan nu har det varit värt de där extra hundralapparna.
då vill man gärna vet vart du köpte, till vilket pris DU fick det till och vad är kvalitén på skiten?
om vi jämför med dyrare kameror som ÄR bättre som jag har tänkt å köpa, kostar 1500kr ungefär, så är det löjligt mycket billigare på eBay från kina från en säker säljare än att köpa från svenska webbutiker som köper förmodligen in kopior eller orginal för hutlösa summor.
men det är vad jag tycker å känt efter dom år jag har handlat på nätet å i svenska webbutiker
Jag påstod aldrig att kamerorna var billigare att handla från Kina. Jag vet att skillnaden är stor i procent, men orkar själv inte bråka om hundralappar. För mig är snabb leverans och bra support/garantier viktigare än kaffepengar.
Men... Vilken kamera köpte du? Och var? Länka gärna! Dom exempel man sett på kameror hos svenska återförsäljare brukar visa på ett enormt påslag (procentuellt förstås)...
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...