projektet är att få ett eget utseende på min saab 9-3 ss aero, kommer gå i temat svart o rött är det tänkt !;) framtidsplaner med bilen blir att satsa på effekt ökning då jag är så gott som nöjd med utseendet på bilen! :)
köp bara 2 lösa reflexer på biltema som du sätter dit lite provisoriskt Gör som jag åk till returbilen och köp ett par blinkers som man kan ha när man besiktigar
Jo får allt göra de till nästa gång, rätt drygt o ta bort toningsfärgen! Ja ska försöka få tag på några blinkers me!
Till våren nu blir de nog en total renovering i motorrummet med byte av slangar o annat skoj! Blir att polera upp ventilkåpan och kåpan som skyddar turbon! Ska verkligen glänsa när man är klar!
Funderingarna går om man ska införskaffa lite blåa kylslangar och tryckslangar !
Trevlig Saab måste jag säga!! Gillar i massor! Tycker verkligen att du ska polera upp lite under motorhuven men skippa de blå slangarna, if you want my opinion!
Men du, var fick du tag på den avgasadaptern till turbon? Funderar själv på att bygga downpipe till min 9-3 SC
Till våren nu blir de nog en total renovering i motorrummet med byte av slangar o annat skoj! Blir att polera upp ventilkåpan och kåpan som skyddar turbon! Ska verkligen glänsa när man är klar!
Funderingarna går om man ska införskaffa lite blåa kylslangar och tryckslangar !
Trevlig Saab måste jag säga!! Gillar i massor! Tycker verkligen att du ska polera upp lite under motorhuven men skippa de blå slangarna, if you want my opinion!
Men du, var fick du tag på den avgasadaptern till turbon? Funderar själv på att bygga downpipe till min 9-3 SC
Ja tror dr blir ety jäkla lyft men stil under huven! Ah jo blåa ser ju sådär ut får tänka om kanske!
Den lyckades Jag köpa av en på Saab's köp & sälj sida på Facebook, härligt o höra!
JKDesign skrev:
mjjansson skrev:
Låter bra, fast kanske röda slangar ist för blåa?
Jo de kan jag allt hålla med om att de är snyggast med röda, hitta lite blåa slangar för ett riktigt bra pris men får se..
Just nu står allt de här med service o bygge helt still väntan på att snön ska smälta bort o motivationen ska komma tillbaka! Förtillfället så njuter man av dåliga dubbdäck o framhjulsdrift, vilken jäkla kombo med polerade vägbanor .. Överlycklig om jag överlever de sista veckorna på denna vinter utan att pajja cupra-läppen!!
Men ska till o beställa hem service-kit me allt som går åt!
Och ska även försöka hinna o bygga ihop downpipen tills elmiaträffen i slutet på mars!