Mitt mål är och vara klar till Elmia, köra upp och spendera helgen & ha de riktigt nice med lek och cruise i bilen man byggt! Något som verkar ha missuppfattats en del i tråden är att jag ska ställa ut på elmia, men det ska... Visa mer
Får bli en skriftlig update, vet att det är tråkigt, men det är min första och i fortsättningen så är det framför allt bilder med text som gäller!
Senaste tiden i garaget har varit seg, semestern har tagit slut, så jobbet är igång + att man pluggar till försäkringsförmedlare utanför jobbet.
Men nu har jag kommit igång och fronten har jag som mål och vara 100% redo för lack i slutet på veckan. Rosten i vindrutan som ni hittar bilder på ett par sidor bakåt har jag börjat ta itu med.
Även så kan jag glatt meddela att www.japtuning.se har bestämt sig för att stötta mig i mitt projekt. Så har nu min andra sponsor till mitt projekt, härliga grabbar där på japtuning !
Kommer försöka köra ett ryck varje kväll efter jobbet i veckan, dock är det mycket slipa/spackla ... där det inte är lönt och ta bilder förrens när det är klart, men ni kan förvänta mer uppdateringar flera gånger i veckan !
Varit i garaget ett par timmar ikväll och fronten är nästan klar för lack, bara små puts kvar Men tabbade mig och var lite för hårdhänt vid monteringen så det sprack på ett ställe, det var bara och ta huggmejsel och bort med spacklet och plasta om... men men, fronten skall iallafall bli klar denna veckan så att man kan börja slipa ner karossen och demontera dörrhandtag, lås m-m
Låter bilderna tala för resten !
Bjuder också på en bild var som gjordes under helgen, hjälpa min kompis Albin och bygga turbo på hans e34 525:)
Kommentera och ge feedback på vad ni gillar eller tycker är sämre, tack så länge!
Varit i garaget med j-martinsson:D här på garaget ikväll, fått lite småpill gjort, plastat ihop den lilla sprickan som uppkom i fronten. Rensat dörrar får lås, handtag, dörrsida m.m så de kan plockas av för slipning. Monterat front igen för sista fin justeringarna och spackla upp vid sprickan igen:P Vet det är tråkigt utan bilder men mobilen dog i garaget x)