Världen´s bästa bashögtalare!?

Tyron
4 november 2006 · 79 Inlägg

tjena smile jag (å säkert många andra) undrar vilken BAShögtalare som är bäst, och då menar ja vilken som spelar djupast asså, så allting skakar sönder smile. man har jue hört om " jackhammer " & så, men finns de fler sånna "värstingar"?

Press any key... were is the "any key"???
Volvo745GLE
4 november 2006 · 15 Inlägg

MTX Jackhammer?tongue

FreddeK
4 november 2006 ·

är inte så haj på stereo men hört att solo från kicker ska vara djävulskt!

Fredrik.Gustavsson
4 november 2006 · 2 123 Inlägg

Freddeponken skrev:
är inte så haj på stereo men hört att solo från kicker ska vara djävulskt!

Solo X 18" är inte i samma universum som jackhammer.
Såg på en tysk eller polsk sida en 34" bas som vägde 120 kg, men det är ju 40 kg mindre än jack hammern.

Decibel
4 november 2006 · 2 911 Inlägg

Digital Designs har ett par fetingar som äter upp jackhammer på bredden.

Fredrik.Gustavsson
4 november 2006 · 2 123 Inlägg

HarryComa skrev:
Digital Designs har ett par fetingar som äter upp jackhammer på bredden.

Okej, Jag tror iofs att så stora högtalare inte hinner med ordentligt, är nog bara kraftiga.

Real_Performance "Living My Life Sideways"
5 november 2006 · 208 Inlägg

och det mesta ligger i att ha ett riktigt bra slutsteg med

OverBoosted AUTOBAHNRASER
5 november 2006 · 3 804 Inlägg

Frågan är väl om jackhammern är så bra igentligen? stor o tung ja.... mullrar på nått sjukligt kan ja tänka mig... men kan den spela musik? *rolin eyes*


Bmw osv..
Fredrik.Gustavsson
5 november 2006 · 2 123 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Frågan är väl om jackhammern är så bra igentligen? stor o tung ja.... mullrar på nått sjukligt kan ja tänka mig... men kan den spela musik? *rolin eyes*

Jo det är det jag menar, har nog jävligt bra tryck men hinner inte alls med.

Germax
5 november 2006 · 12 086 Inlägg

Världsrekordet i db drag antar jag har de bästa basarna? lr hur man nu vill definiera "bästa"
Och det sitter ingen jackhammer i den bilen.

Tyron
5 november 2006 · 79 Inlägg

nån som vet vilken prisklass jackhammern ligger i? (orkar inte söka på google smile)

Press any key... were is the "any key"???
Fimpha
5 november 2006 · 557 Inlägg

Tyron: Jag skulle kunna tänka mig att den ligger nånstanns mellan 50.000:- - 100.000:-

//Jerry
Goli
5 november 2006 · 793 Inlägg

Fimpha skrev:
Tyron: Jag skulle kunna tänka mig att den ligger nånstanns mellan 50.000:- - 100.000:-

fin prisnivå... smile

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
JohnnyN Rutinerad medlem
5 november 2006 · 1 938 Inlägg

MTX Jackhammern kostar 7500$

Malmoe SSS -12
5 november 2006 · 3 217 Inlägg

Real_Performance skrev:
och det mesta ligger i att ha ett riktigt bra slutsteg med

En bra bas är ju ingenting utan ett bättre drivmedel! Man kan ju sitta på en formula 1 motor och tanka skiten med traktordiesel, hur bra går den då?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Renjägarn
5 november 2006 · 638 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Frågan är väl om jackhammern är så bra igentligen? stor o tung ja.... mullrar på nått sjukligt kan ja tänka mig... men kan den spela musik? *rolin eyes*

Vadå spela musik? En bas ska f*n inte spela musik, den ska leverera tryck. Har du nog bra steg och nog många steg så orkar man driva ut vilken bas man vill och nog hänger dom med.

Kommer väl nånting här snart!
1Snake
5 november 2006 · 286 Inlägg

Goli skrev:

Fimpha skrev:
Tyron: Jag skulle kunna tänka mig att den ligger nånstanns mellan 50.000:- - 100.000:-

fin prisnivå... smile

Hittade en svenska sida för ett tag sen o den kostade 99 tusen där.

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
Tyron
5 november 2006 · 79 Inlägg

enligt " pimp my ride " är de jue bara 1 bil i hela världen som har en jackhammer smile inte nån som har sett nån annan bil som har de? alltså en jackhammer

Press any key... were is the "any key"???
Pi Just another freak in the freak kingdom
5 november 2006 · 378 Inlägg

Tänk på att det var ett tag sedan de avsnittet spelades in. Men den bilen var den första.. Dock så kan man inte köpa den basen online något mer.. Mtx har dragit tillbaka den.. Om någon firma säljer den ändå så får dom inte sälja mtx produkter något mer..

Taget ifrån en amerikansk sida:

MTX Has removed all of their high end products including the Jackhammer, 9500 series subs, and TA 90000 series amplifiers from distributors to stop people from selling their products online.. It is very unlikely you will be able to find ANYONE that can actually get this product anymore, let alone risk selling it online and lose their dealerships..

Senast redigerat av Pi (5 november 2006)

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Tyron
5 november 2006 · 79 Inlägg

Pi skrev:
Tänk på att det var ett tag sedan de avsnittet spelades in. Men den bilen var den första.. Dock så kan man inte köpa den basen online något mer.. Mtx har dragit tillbaka den.. Om någon firma säljer den ändå så får dom inte sälja mtx produkter något mer..

Taget ifrån en amerikansk sida:

MTX Has removed all of their high end products including the Jackhammer, 9500 series subs, and TA 90000 series amplifiers from distributors to stop people from selling their products online.. It is very unlikely you will be able to find ANYONE that can actually get this product anymore, let alone risk selling it online and lose their dealerships..

nån som vet varför dom drog tillbaka dom :S

Press any key... were is the "any key"???
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang