3772
Sök

Dubbel din stereo med gps?

1 231 Inlägg
22 augusti 2013
Trådstartare
hej! nån här borde ju ha lite koll på dessa stereo, jag skulle vilja byta till dubbel din i min volvo 940 för att jag tycker det är snyggare och sen vore det ju kanon att få en integrerad gps också! är inte så kräsen med inställningar för ljudet osv.. bara det finns minst 2 lågnivå utgångar är jag nöjd smile

är det nån som vet nån bra och billig så vore det snällt om ni kunde länka smile maxpris är nog runt 4000kr!

mvh

1 045 Inlägg
22 augusti 2013
måste du prompt ha gps så är det nog "noname" maskin för dom pengarna, eller begagnat,
märkes så får man betala 4k bara för gps delen hmm

Men kenwood har fina 2din spelare DDX-4023BT har det mesta förutom gps dock,  för ca 2995:-  givet val för mig.

1 231 Inlägg
22 augusti 2013
Trådstartare
Får kanske skita i gpsen då sad men den där krnwooden ska vara bra annars? smile

Driver
2 111 Inlägg
22 augusti 2013
Finns som sagt drösvis med dubbeldin MED gps på Ebay. Noname oftast, men värt att slå en koll smile!.

Mvh Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

508 Inlägg
22 augusti 2013
Alternativet är att du köper en dubbel-din som hanterar appar direkt på skärmen men då behöver du ha en iphone eller Android smartphone med gps i.

Pioneer AVH-X2500BT har avancerad app mode  och kostar ca 2500kr , kanske kan funka.
Senast redigerat av Skalman (22 augusti 2013)

Avstängd
10 388 Inlägg
22 augusti 2013
Skalman skrev:
Alternativet är att du köper en dubbel-din som hanterar appar direkt på skärmen men då behöver du ha en iphone eller Android smartphone med gps i.

Pioneer AVH-X2500BT har avancerad app mode  och kostar ca 2500kr , kanske kan funka.

Men, då ska man ha i åtanke att det är långt ifrån alla appar som stöds

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök