Eftersnack: Meet of the Month #5 - 7/9

Trik
8 november 2013 · 219 Inlägg

tyvärr kan vi inte flytta något gäller att tänka på själv att man håller avstånd till den framför så slipper man gummirester på bilen.


Dirtymike skrev:
Jag har faktiskt varit på Teamet om att flytta börnrakan till utmed slänten mot Mediamarkt men ingen lyssnar på mig.
Skulle vara tråkigt om MoM försvann. Jag kommer respektera folk om jag ska börna. Hur svårt är det lixom att kliva ur och säga till bakomvarande?!

Senast redigerat av Trik (8 november 2013)

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
jessicas
8 november 2013 · 68 Inlägg

Trik skrev:
MoM fanns innan vi i Team Radioactive fördeflaggan vidare och vi försöker göra det bättre och ev ny plats men allt tar sin tid och energi.Bra att folk säger till men gör det på MoM också än bara på nätet ingen har tvingat dig att åka på denna träff heller.

Sen växer bara börn/drifting kulturen enormt så det är självklart det blir mer börnande på träffarna och det är också förarens ansvar  och den som ligger bakom att ha avstånd till den framför eller så kan man oftast räkna ut själv vilka bilar som oftast släpper loss.

Enligt mig ser jag MoM växa och växa mer och mer då Bilsport uppmärksammar denna träff..

Men har du ider så är du välkommen fram att prata eller dra ett pm och det gäller självklart ALLA som har ider osv!.




jessicas skrev:
De e skamligt o se vad mom blivit!
Det är och har väl alltid varit en bilträff och ingen börntävling. Sen att folk vill börna osv osv förstår jag absolut, det är inte det. Men de är också meningen att man ska kunna ta sin "fin bil" UTAN att ens fundera på om den blir förstörd eller inte. Att ha en parkering som Maxi funkar tydligen inte längre. Med tanke på att folk inte kan visa hänsyn till andra. Spelar ingen roll om man tar "bakvägen" in. Folk börnar där med!
Antingen får ni i TEAM RADIOAKTIVE ta tag i detta och byta parkering / alt. flytta på "börnrakan". Eller så tror jag många kommer undvika att komma på mom nästa år.
Jag har varit med länge nu. Och vet att de alltid varit problem med div saker. Men nu börjar det verkligen spåra...
Blir de ingen ändring kommer iaf jag och en hel del till välja bort denna träff.
Trist men folk måste visa lite mer respekt för varandra. Vi alla har trotts allt samma intresse.
Hoppas ni löser detta tills 2014!

Jag vet mkt väl hur det ligger till och att ni försöker göra detta bättre. Jag slänger absolut ingen skit på er, utan jag tycker bara det är tråkigt att det blir som det blir. Och att folk inte kan visa respekt för varandra. Och det är ju ändå ni som kan påverka mom.
Sen har jag faktiskt sagt ett antal gånger till er när jag stött på er vad jag tycker om just detta kring mom. Men vad ni gör med det är upp till er.
Sen att driftingen blir större / och att man ska hålla avstånd osv. Är jag väl mer än väl medveten om...
Hoppas bara ni löser detta eviga gnäll mellan folk. Vare sig de blir en börnträff eller vanlig träff.

Keep up the good work!

Johnoxlundin
10 november 2013 · 88 Inlägg

Dirtymike skrev:

Danneeandersson skrev:
Töntar som bränner däck .. Jaa joo, visst smaken är
Som baken men jag tror inte att dom hundratals människor som stog och kollade på just dom töntarna delar åsikt med dig. Tänker inte sitta och tjafsa mer om det här med dig. Alla som ska börna kan inte hålla på o varna dom bakom hela tiden, utan dom bakom kanske ska åka bakvägen in istället i framtiden. Eller iallafall du, så slipper du "problemet"

Om du menar mig som tönt så stod även jag o tittade.
Jag var IRONISK om du inte fattade det pågrund av all negativitet jämt o ständigt.

Det bästa hade varit att ha en separat börn plats för börnandet hur dumt det än låter så hör det till en bilträff, har alltid o kommer alltid vara så.

Dirtymike har faktiskt rätt där. skulle många sluta med burnout o race, hur skulle det se ut då? många vill kunna tjuta när någon gör en bra burnout eller när man kör ett race, det tillhör bilintresse, fast även man har snygg bil så kan man förstå då med att man ska vara försiktig, men man måste själv ha lite koll på vart man står så man ente får massa däck o stenar, sen e väl det att när folk super, antingen så har man med sig en kasse o slänger tomburkar i den och sedan gör av med dem eller så får man helt enkelt ge fan i spriten, för det är tråkigt när man får punktering på sin bil, speciellt om det är riktigt fina fälgar på stylad bil eller stil ren, om ni tycker jag har fel på något av detta så får ni säga till

Volvo 240 "Purple lady" (1982)
Volvo S70 "Kuben" (1999)
Johnoxlundin
10 november 2013 · 88 Inlägg

jessicas skrev:

Trik skrev:
MoM fanns innan vi i Team Radioactive fördeflaggan vidare och vi försöker göra det bättre och ev ny plats men allt tar sin tid och energi.Bra att folk säger till men gör det på MoM också än bara på nätet ingen har tvingat dig att åka på denna träff heller.

Sen växer bara börn/drifting kulturen enormt så det är självklart det blir mer börnande på träffarna och det är också förarens ansvar  och den som ligger bakom att ha avstånd till den framför eller så kan man oftast räkna ut själv vilka bilar som oftast släpper loss.

Enligt mig ser jag MoM växa och växa mer och mer då Bilsport uppmärksammar denna träff..

Men har du ider så är du välkommen fram att prata eller dra ett pm och det gäller självklart ALLA som har ider osv!.




jessicas skrev:
De e skamligt o se vad mom blivit!
Det är och har väl alltid varit en bilträff och ingen börntävling. Sen att folk vill börna osv osv förstår jag absolut, det är inte det. Men de är också meningen att man ska kunna ta sin "fin bil" UTAN att ens fundera på om den blir förstörd eller inte. Att ha en parkering som Maxi funkar tydligen inte längre. Med tanke på att folk inte kan visa hänsyn till andra. Spelar ingen roll om man tar "bakvägen" in. Folk börnar där med!
Antingen får ni i TEAM RADIOAKTIVE ta tag i detta och byta parkering / alt. flytta på "börnrakan". Eller så tror jag många kommer undvika att komma på mom nästa år.
Jag har varit med länge nu. Och vet att de alltid varit problem med div saker. Men nu börjar det verkligen spåra...
Blir de ingen ändring kommer iaf jag och en hel del till välja bort denna träff.
Trist men folk måste visa lite mer respekt för varandra. Vi alla har trotts allt samma intresse.
Hoppas ni löser detta tills 2014!

Jag vet mkt väl hur det ligger till och att ni försöker göra detta bättre. Jag slänger absolut ingen skit på er, utan jag tycker bara det är tråkigt att det blir som det blir. Och att folk inte kan visa respekt för varandra. Och det är ju ändå ni som kan påverka mom.
Sen har jag faktiskt sagt ett antal gånger till er när jag stött på er vad jag tycker om just detta kring mom. Men vad ni gör med det är upp till er.
Sen att driftingen blir större / och att man ska hålla avstånd osv. Är jag väl mer än väl medveten om...
Hoppas bara ni löser detta eviga gnäll mellan folk. Vare sig de blir en börnträff eller vanlig träff.

Keep up the good work!

håller med om det jessica säger

Volvo S70 "Kuben" (1999)
Volvo 240 "Purple lady" (1982)
TimmyA
11 november 2013 · 119 Inlägg

Keep it up Tim! Ni kämpar på bra och jag tycker att MoM växer mer och mer. Riktigt kul! Jag och supran kommer definitivt komma ner nästa år.

BMW E30 "M3 Turbo Replika" (1988)
Trik
12 november 2013 · 219 Inlägg

Tack Timmy Vi får hoppas på att nästa år kommer blui mycket grymmare smile

TimmyA skrev:
Keep it up Tim! Ni kämpar på bra och jag tycker att MoM växer mer och mer. Riktigt kul! Jag och supran kommer definitivt komma ner nästa år.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
ThorFinN
12 november 2013 · 110 Inlägg

Själv kommer jag att köra med dekal bak på bilen nästa år som kommer att informera bakomvarande att hålla avstånd.
Kan inte komma på någon bättre lösning på det problemet, och kanske något som folket till nästa år kan fundera lite på.
Hur den ska se ut och vad det ska stå ska jag fundera vidare på för bäst uppmärksamhet. Kanske skulle vart bra om alla hade samma utformning så det uppfattas bättre smile

Nissan 200sx s13 "JL Drifting" (1990)
Volvo 940 "JL Drifting" (1997)
Johnoxlundin
30 november 2013 · 88 Inlägg

är det någon som har koll när nästa mom börjar igen? vore bra om man var informerad så man kan komma så fall

Volvo S70 "Kuben" (1999)
Volvo 240 "Purple lady" (1982)
Trik
30 november 2013 · 219 Inlägg

Kissen86 skrev:
är det någon som har koll när nästa mom börjar igen? vore bra om man var informerad så man kan komma så fall

Ja första träffen 2014 kommer att vara den 3 maj. Och därefter som vanligt, första lördagen i varje ny månad fram till september.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Johnoxlundin
2 december 2013 · 88 Inlägg

Trik skrev:

Kissen86 skrev:
är det någon som har koll när nästa mom börjar igen? vore bra om man var informerad så man kan komma så fall

Ja första träffen 2014 kommer att vara den 3 maj. Och därefter som vanligt, första lördagen i varje ny månad fram till september.

götte då vet man det ska försöka göra så jag kommer ner den dage n så fall

Volvo S70 "Kuben" (1999)
Volvo 240 "Purple lady" (1982)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang