3420
Sök

Riskettan helg/kvällskurser?

12 086 Inlägg
11 september 2013
Trådstartare
Jag undrar om någon vet någon körskola som utbildar riskettan helgtid/kvällstid? Främst i Östergötland eller runt omkring. Jag kollade några körskolor men dom är ju så många tongue

2 174 Inlägg
11 september 2013
antar att du menar till MC, det heter riskettan till bil också...

Wasens i linköping kör sena eftermiddagar typ halv 6 eller va de va.

Jag körde på Arres trafikskola i Norrköping, kostade 950, ( är samma lokaler som norrköpings halkbana)

Jag ringde runt till nästan alla trafikskolor i östergötland det var inte lätt få en tid till risk 1, men risk 2 är det varje onsdag på mantorp park...3550 spänn men det var värt.

Har du inte gjort risk 1 risk 2, får du inte boka teori prov, och du får inte boka uppkörning innan du gjort allt, Dom kör bara nån vecka in i oktober med uppkörningar, så att du skulle hinna skulle vara rent mirakel, jag har haft uppkörning bokad ett tag nu och tidigaste DÅ var 24e september....Det ökar för varje dag..

Vad blir det för hojj? Jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa en KTM DUKE2, KTM superduke, Eller en riktigt stor jävla glidare med massor krom. Ps köp ALLA skydd ink ställ utomlands, samma märke, halva priset!

12 086 Inlägg
11 september 2013
Trådstartare
Tack, jag ska kolla upp Wasens.

Jag behöver inte göra teorin, A1 vet du wink
Har ingen panik till kortet, men såg att riskutbildningen varade i 5 år så jag tänkte börja beta av momenten smile
Kanske blir MC nästa år isf, typ en turbomatad busa eller nått wink ..tänkte köra i blåjeans och tshirt isf!
Senast redigerat av Germax (11 september 2013)

2 174 Inlägg
12 september 2013
Germax skrev:
Tack, jag ska kolla upp Wasens.

Jag behöver inte göra teorin, A1 vet du wink
Har ingen panik till kortet, men såg att riskutbildningen varade i 5 år så jag tänkte börja beta av momenten smile
Kanske blir MC nästa år isf, typ en turbomatad busa eller nått wink ..tänkte köra i blåjeans och tshirt isf!

Long live the king smile

Exakt 5 år är perfekt! Teorin höll ett år, så hinner jag inte uppkörningen vilket jag inte gör om jag kuggar, borde inte göra det men räcker med att det är nått litet skit så äre kört, Då hinner jag inte göra om den iår, lite surt men bara köra upp, så jävla skönt ha allt skit färdigt, men jävlar vad det kostat.....kört 4-5 lektioner, riskutbildningar och teoriprov...uppe i 13 något..

Sök