3439
Sök

inget

1 160 Inlägg
11 september 2013
Trådstartare
inget
Senast redigerat av horbybonnen (13 september 2013)

370 Inlägg
11 september 2013
horbybonnen skrev:
cirkulerar virus genom gratis spotify. så se upp för detta. sprid vidare

hur skulle du kunna få virus? genom spotify?
genom exe filen?

Vorsprung durch technik
Nordicaudi.com
Nascom.se

349 Inlägg
12 september 2013
horbybonnen skrev:
VIKTIG INFORMATION! Det har sedan igår börjat komma upp massa länkar till gratis spotify i olika grupper och sidor på facebook, klicka INTE på dessa länkar. De ger dig virus! dela vidare

Det är väll iallafall inte Spotify som har viruset? Det är grupper, hemsidor osv. som utger sig att ge ut gratis konton till Spotify, och de filerna innehåller virus?
Senast redigerat av cewee (12 september 2013)

349 Inlägg
12 september 2013
horbybonnen skrev:
fan har du vaknat på fel sida eller. vill du ha virus?

Nej det har jag inte. Men du kanske skall tänka på hur du formulerar dina texter.

Det du skrev först tolkas som att folk som använder sig utav gratis versionen utav Spotify kan vara utsatta för virus. 

Eftersom du verkar ha problem med att formulera saker och ting gör jag det åt dig.

Har du redan Spotify så behöver du inte vara orolig för att du kan ha virus.

Får du inbjudningar från olika grupper, hemsidor osv. om att använda Spotify så var försiktig då de har kommit ut att en del inbjudningar innehåller virus
.

1 436 Inlägg
12 september 2013
Du kanske ska överväga att inte ha så korkade människor på facebook?

Vem går på sånt här 2013? (Tydligen tillräckligt många för att det ska vara lönsamt...)

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Muttley
12 september 2013
Man kan åtminstone formulera sig helt korrekt om man skall varna över något.    Meningen du skriver får ju folk att tro man får virus via spotify.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
12 september 2013
Caffe skrev:

Vem går på sånt här 2013? (Tydligen tillräckligt många för att det ska vara lönsamt...)

Samma personer som skickar alla sina pengar till Nigera eftersom kungens systers mans farfars kusins brors mors kusin är släkt med just dig och vill belöna dig med $6546415546513413032413 och allt du behöver göra är att skicka 5-10-15-20000kr till dom för att visa att du finns och går med på det......

Eller som den klantröven som skickade ner sin dator till Nigera och sen grät ut i pressen om att han hade blivit lurad...
Länk för den som inte tror mig:
http://www.ostran.se/NYHETER/Kalmar/lur … nt%29/view
Senast redigerat av Pierre_r (12 september 2013)

Muttley
13 september 2013
Pierre_r skrev:
Caffe skrev:

Samma personer som skickar alla sina pengar till Nigera eftersom kungens systers mans farfars kusins brors mors kusin är släkt med just dig och vill belöna dig med $6546415546513413032413 och allt du behöver göra är att skicka 5-10-15-20000kr till dom för att visa att du finns och går med på det......

Eller som den klantröven som skickade ner sin dator till Nigera och sen grät ut i pressen om att han hade blivit lurad...
Länk för den som inte tror mig:
http://www.ostran.se/NYHETER/Kalmar/lur … nt%29/view

Man känner sig ju lurad   roll   

Jag hade inte gjort bort mig i media om jag varit så efter att jag skickat saker till Afrika.

JFfoto
14 september 2013
Lika grannen min, fick virus och direkt efter ringde det UPP en man som pratade engelska och utgav sig att vara från kundsupport och frågade om hon hade fått virus. Jag hade lagt på direkt. Men hon fortsatte prata och följde hans anvisningar.

Sök