Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Satan så jävla brÿtal spänning i den här tråden! Att det inte finns ett TV-program i Sverige som bara drar runt och kollar in alla ashäftiga projekt som pågår i garagen runt om och gör TV av det. Hade det funnits så hade det här lätt blivit en bra episod!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Jag får ursäkta för att det har tagit så lång tid att få ut mer bilder... i alla fall så står allt och torkar & för att öka spänningen lite till så får ni se resultatet senare idag
Helvete va elak du är.. här loggar jag in på garaget med stor förväntning om att få se lite nylackerade bilder, så får man bara en teaser.. nä nu va du taskig
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"